Všechno zlé je k něčemu dobré

Po hororovém týdnu a covidovém týdnu jsem si říkala, že Velikonoce holt letos budou stát za prd, ale že se prostě nedá nic dělat. A ono to nakonec vůbec nebylo tak strašné, jak jsem myslela, protože všechno to nakonec skutečně k něčemu bylo. :3

Zelené pivo jsem obstarala ještě s čtyřiadvacetihodinovým předstihem, aby se hezky vychladilo (a bylo vynikající, po dlouhé době jiný alkohol než kapky na kašel ^^") a ještě si zvládla udělat kolečko pro teplomangu, aby mě beránek nepo💩 (a už jenom ta obálka je prostě yummy, co si budeme)

Plech nádivky se stihl sežrat za Velký pátek (letos byla fakt nějak hodně luxusní, konečně fotka ne jak z kalkulačky, ehm) a jak mazance, tak mněhně (rozumějte beránek, ořechový s čokoládou) se krásně upekly (a hlavně nezkarbonizovaly) i v ještě stále absenci horkého vzduchu. K tomu hodit pár bílých vajíček do cibulových slupek, aby se krásně obarvila, a nakonec z nich spáchat jedinou vajíčkovou pomazánku, která mi nevadí, hezky na čerstvě upečený chleba "dle Bauernské receptury" (já nic, to na té směsi vážně stojí :DDD)

O tomhle totiž pro mě Velikonoce jsou - o jaře a o dobrém jídle. To, že je někdo považuje jenom za další možnost, jak se ztřískat do němoty a chovat se jako hovado, je jeho věc.

A i když jsem myslela, že to nevyjde, nakonec nám vyšel i sraz se Simčou a Honzou, jen tedy ne na Velikonoce, ale těsně po nich. Jen tak pro radost jsem vyfásla dvoje voňavé čajovky (♥), podruhé jsem navštívila japonskou výstavu (a našla jsem věci, kterých jsem si při první návštěvě nevšimla, takže win-win), udělali jsme takové malé kolečko přes park kolem zámku (protože zrovna muselo začít brutálně chcát a foukat, jak jinak) a nakonec zapadli do naší signature kavárny, kterou nám nakonec nezrušili, jen se přesunula z obchoďáku o kousek vedle (a Kinder Bueno kapůčo má pořád stejně vynikající, kafe a dezert v jednom, to prostě chcete *-*).

"Tady pod tou záložkou s erekcí."
"... to je Astroboy, má letět, ale leží obráceně."

"A na tom hřbitově bydlí pan Smrt ... teda, je tam pohřbenej, ježiši!!"

Nakonec to tedy všechno dopadlo asi nejlíp, jak to dopadnout mohlo. A díkybohu za to. 🌷

Komentáře

  1. 'po dlouhé době jiný alkohol než kapky na kašel' jen to čtu a cítím tu chuť kapek v puse, ale fuj :D jééé, Simča a Honza, ty jsem taky neviděla, ani nepamatuju a ani nevím, jestli si oni pamatují mě, no kdyby náhodou, tak je pozdravuj :D furt nemůžu z toho dezertu... to je prostě tak over the top :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už jsou tak hnusný, tak alespoň pomáhají. 😂 Já myslím, že minimálně Simča jo, a dost možná si to tu i přečte. 🙂 Jak z dezertu, to je kafe! I když to takhle vypadá jako hrnec šlehačky, tak tam dole fakt je! 🤣

      Vymazat
    2. chudák Simča, jestli bude číst komentáře, tak určitě nebude vědět, kdo je Šunka senpai :D to určitě! dezert převlečený za kafe! :D

      Vymazat
    3. To mi nějak nedošlo ... kdyžtak vysvětlím. 😂 Je to cappuccino, fakt!

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas