Vajíčková pomazánka trochu jinak

Na tenhle recept jsem pro změnu narazila v období letošních Velikonoc, kdy se mihnul v televizi a vzhledem k tomu, že jsem řešila, jak zpracovat velikonoční vajíčka, docela se hodil. Klasickou vajíčkovou pomazánku jsem totiž nikdy ráda neměla, vždycky mi hrozně smrděla ... a tohle se zdálo jako dobrý kompromis.


Budete potřebovat dvě Lučiny (případně dva Paloučky z Lidlu, které jsou kromě názvu a ceny prakticky to samé), dvě vejce uvařená natvrdo, salátovou okurku (kousek, jaký se vám bude zdát adekvátní), slunečnicová semínka, bylinky (v původním receptu byla čerstvá petrželka, já jsem dávala čerstvou řeřichu, když byla, nebo sušenou pažitku), sůl a pepř.

Uvařená vejce si rozkrojíme, bílky nasekáme na menší kousky a žloutky nadrobíme. Okurku nakrájíme na menší kostičky. Slunečnicová semínka opražíme nasucho na pánvi. Všechno dáme do jedné mísy, přidáme Lučinu na menší kousky (lépe se to pak rozmíchává), bylinky, semínka, podle chuti osolíme a opepříme a pořádně zamícháme.


Jak jsem se zmiňovala na začátku, vajíčkovou pomazánku jsem nikdy ráda neměla. Ovšem téhle, téhle bych se s klidným svědomím užrala, protože je to něco neuvěřitelně dobrého. Namazat na chleba (osobně se mi nejvíc osvědčila dýňová placka) nebo užírat jen tak, je to prostě něco vynikajícího, krémového, šťavnatého a díky čerstvé okurce a semínkům i křupavého ... prostě balada, třeba k večeři nebo svačině. :'3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas