Přineste hřebíky, už je tady zas

Mysleli jste si, že se mě zbavíte, co? 8D

Upřímně řečeno, pár dní jsem si to myslela i já sama. I když to na blog.cz od dubna vypadalo tak, jak to vypadalo, ta zpráva o tom, že za měsíc končí (která mě navíc zastihla uprostřed dovolené) mě poněkud zarazila. Přeci jenom, Underlandu bylo letos v březnu deset let a to není doba, kterou by člověk rád jen tak zahodil do větru.

A tak jsem tady (a vůbec to není tak děsivé, jak jsem si myslela). Bude to chtít ještě vychytat, ale i tak si myslím, že minimálně nějakou dobu tu ještě zůstanu. :3

Underland je (prakticky téměř) mrtev. Ať žije Sakuřino doupě!

Komentáře

  1. Ó bože, len to nie! :-D Som nesmierne šťastná, že tak skoro ťa vidím na novej platforme! 8-) Teším sa na nové budúce príspevky i na archivované staršie ♥ Veľa šťastia a držím palce! Ak by si náhodou potrebovala s niečím pomôcť, som k dispozícií kedykoľvek 8-) ❤

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt, že ty jsi jeden z mála lidí, co pamatuje ještě anime---manga. :D Nakoplo mě to hodně, takže ještě jednou díky. ♥

      Vymazat
  2. Hahahá!!!!! 🙌

    A tady mám i krásně zjednodušený komentování, hehe, mě se taky nezbavíš 😂😁

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně jsi někde, kde ti můžu i komentovat články a dokonce si je i přečíst pokaždé, když budu chtít a ne jednom jeden den v měsíci v konkrétní minutu, když je správné postavení hvězd. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že nekončíš, tvoje člányk si budu číst tak dlouho dokud je budeš psát. :D

    PS: na Underlandu jsem komentovala pod jménem Aiko ^_^, na google jsem pod Megamisama Aiko XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že jsme se našly i tady. :)

      Vymazat
  5. Jsem hrozně moc ráda že pořád pokračuješ, jako budu tě číst klidně do konce světa. Už jsem přečetla všechn články, co jsem nestihla.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem moc ráda, že s blogem nekončíš. Sice čtu články se zpožděním, ale pořád se na tvůj blog ráda vracím. A moc děkuju za to, že jsi mi napsala e-mail o konci blog.cz, bude mě čekat přesunutí nějakých článků, hlavně reportů na cony.
    Kirachan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo. Říkala jsem si, že o ně asi nebudeš chtít přijít.

      Vymazat
  7. Též mě to nechalo nesvou, přece jen jsem to od nich nečekala tak rychle, ale tady bude určitě líp, funkčnosti zdar! :D Ať se ti tu daří a dobře píše ^^

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur