Dneska nám to končí, už od toho bude pokoj

Pořád přemýšlím, kde se sakra stala chyba ... asi jsme vloni na konci roku neměly vypouštět ty alieny, nahoře si to asi někdo špatně vyložil. :'D

A přitom v té letošní devítce vypadá 2020 docela mile. ^^"

Dalo by se říct, že letos se fakt posralo, co mohlo, a že ten leden a únor, které paradoxně bývají (alespoň pro mě) tak nějak nejdivnějšími měsíci celého roku, byly v podstatě nejlepší ... ale nebyla by to úplně pravda. Ano, pan Covid pořád vládne a z věcí, co jsem měla na tenhle rok naplánované, mi vyšlo možná tak jedno procento, ale pořád by mohlo být ještě hůř (tak jenom doufám, že nebude 🤞).

Dožila jsem se třetího desetiletí.

Třikrát jsem se viděla s wičkami, v Praze ještě před koronou v únoru, potom začátkem léta v Pelešíně a v polovině léta v Placaté zemi. A i když je to oproti jiným rokům fakt žalostně málo, jsem za to hrozně moc ráda.

Párkrát (téměř doslova) se nám podařilo jít s Míšou do Costy a vůbec se sejít. :'3

Strávila jsem kouzelnou dovolenou v Bedřichově, kde jsem se zase jednou mohla volně nadechnout.

Podle Goodreads jsem přečetla 113 knížek (ať žije jarní karanténa).

Rozšířila jsem armádu čuchen.

Po měsících (ne)fungování umřel Blog.cz a s ním po deseti letech i The Underland, ale na druhou stranu ožilo tady Sakuřino doupě (takže většina zlého je nakonec pro něco dobrá).

Takže jak je vidět, ten 2020 přeci jenom nebyl marný úplně ve všem. Nezbývá než doufat, že 2021 k nám bude alespoň trošičku přívětivější a nepodaří se mu dokurvit ještě to, co 2020 nezvládnul. Ale to už z velké části závisí na nás.

Ať je tedy rok 2021 plný pozitivních myšlenek, ne pozitivních testů. 🍀🍾🥂

Komentáře

  1. Hodně štěstí a zdraví do nového roku i tobě. Doufám že už budu všechno jenom lepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, tento rok byl fakt jízda, ale jak vidím u tebe, bylo tam i pár příjemných highlightů. Také jsem jich pár měla, i když to jinak pro mě byl mega extra náročný rok, ale zase si říkám, který není... :D Můj jediný strach je uvidět po půlnoci datum 1. 13. 2020 :DD Hodně zdraví a sil! ♥

    https://ayamehh.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím datem jsi mi teď přidala one fear. 🙈😆 Hodně zdraví a sil i tobě, ať máme energii vydržet a všechny ty srabince přežít i ve zdraví duševním. Ale pořád si snažím uchovávat si aspoň zbytky optimismu, brod je ještě daleko. 🥴

      Vymazat
  3. Přeju ti šťastný nový rok 2021. :)
    Já jsem zase nepřečetla 100 knížek za rok, chybělo mi jich 5. ^^; Snad se mi to konečně někdy podaří.
    Dneska jsem dočetla 24. díl Útoku titánů a objevila jsem tam 2 stránky vzhůru nohama a když jsem si to chtěla zadat na Goodreads a MAL, tak mi ani jedna stránka nefunguje. Snad se mi tím vesmír nesnaží nic naznačit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl asi nějaký novoroční error. :D Já na to nijak úmyslně necílila, prostě jsem četla, jak jsem chtěla.

      Vymazat
  4. Je fajn, že se v tomhle celkem nepovedeném roce dá stále najít nějaká pozitiva. :) Teda 113 knih je vážně dost - smekám.
    Do roku 2021 přeji jen to nejlepší a ať je o něco zdařilejší!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas