Pelešínský Midsommar

Už je to pár let, co jsem Pelešín nezažila v dešti nebo mlze (pokud mě paměť neklame, tak tři), a taky je to jeden z prvních letošních plánů, které korona úplně nezničila, jen se posunul o týden až na konec června. Skvělé bylo i to, že jsme dorazily už v pátek odpoledne a tím pádem měly k dispozici celou sobotu (obzvlášť po necelých pěti hodinách cesty vlakem s rouškou na obličeji).

A i vzhledem k tomu, že naposledy jsme se naživo viděly v půlce února, nedokážu tenhle slet nazvat jiným přívlastkem než kouzelný, protože kouzelný skutečně byl.

Jelikož jsme na místě byly dřív než samotná Gabča, čekaly na nás kouzelné instrukce ohledně toho, jak se máme obsloužit a zabavit. :3

Směnily jsme knížky.

Kávovaly jsme (s letní kávou v termohrních) u studánky v lesích, které ještě zbyly, se stráněmi plnými kvetoucích náprstníků a mravenců, kteří žerou lidské maso.

Čilovaly jsme na balkoně v zapadajícím slunci a vzduchu plném mýdlových bublin.

Dodatečně jsme oslavily troje narozeniny a Midsommar.

Lakovaly jsme si nehty lakem svítícím ve tmě.

Pařily jsme na metalovou verzi Hungry Eyes z Hříšňáku.

Spaly jsme „jak Vietnamci na rohožkách“. :D

Snídaly jsme tu skvělou vegan bábovku, tentokrát s hromadou citronové kůry a máku.

Vyšláply jsme si na větrný Čerchov a nespolkl nás hýkal.

Černohodinkovaly jsme s Enigmou a creepy videi.

Vyhlížely jsme bouřku, jejíž přibližování bylo patrné pouhým okem a která přinesla i kroupy.

Za soumraku jsme mezi loukami, kterými se proháněli srnomuti, slyšely lesní lišky.

Potkaly jsme spoustu fotogenických hub (jedlých i nejedlých), borůvek, lesních jahod a malou sojku alias Supa mini.

Celkově to byl strašně letní a prázdninově působící prodloužený víkend, který mi bude už asi navěky znít jako Mystery of Love. Už teď se těším za měsíc do Placaté země.


Komentáře

  1. Tak musím teda říct, že jsem ohromně zmatená z toho, jakým způsobem a v jakém řazení se ti tu objevují články.
    Tohle tu ještě ráno nebylo a najednou to tu je... Od června.
    Tyhle blogový magie mě matou!! :D

    A místo Pelešínský tam máš placatozemský... ale to jsme my přece. :D
    Na nějaký vzpomínkový článek jsem ale čekala, tak jsem se dočkala! A už se těším příští týden na pokračování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ta krása toho, že se články dají zveřejnit zpětně a můžu je tak zveřejnit ve stejnou dobu, kdy bych je zveřejnila, když blog ještě fungoval ... :D Ale byl tu už od včerejška, jen jsem čekala, až se mi vrátí noťas, kde jsem ho měla připravenej. :D

      Za postřeh díky, nějak jsem to zaměnila a ani si toho nevšimla. :'D Taky se těším, hrozně moc!

      Vymazat
  2. Vidíš, to místo odkud jsme slyšely ty lišky, byl vlastně pozůstatek toho lesa, podle kterýho jsem si představovala ten les v povídce o lesních liškách :3

    Byl to super slet a vážně kouzelný a bylo mi velkým potěšením ho hostit a už se těším do Placatý země ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to přijde tak strašně dááááávno a tak strašně mooooc se těším na přespříští víkend!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas