Delicious in Liberec

Proč se z těch výletů čím dál víc stávají výlety v podstatě žrádelní? Ne že bych si stěžovala, to ani v nejmenším, jen je docela legrace pozorovat tu změnu, holt fakt stárneme. :D Ovšem Liberec v téměř letním počasí už jsem nezažila pěkně dlouho, takže jsem šťastná, že to vyšlo!

Jak poznáte, že už se nacházíte v Libereckém kraji, aneb fancy vlak v České Lípě

Cesta proběhla bez nějakých zásadnějších problémů, takže nic nebránilo tomu, abych se kolem půl dvanácté vylodila v Liberci, kde mě vyzvedla Simča (protože tou creepy zkratkou bych sama nešla ani přes den :'D), odložila si bagáž, trochu se zlidštila a po dvanácté jsme i s Honzou vyrazili do víru města. Nejdřív jsme se vydali na oběd do Simčou nedávno objeveného podniku Shibumi Concept. Na místě jsem zjistila, že jsem tu byla už kdysi, kdy tam byl ještě Omam, ovšem soudobá japonská kuchyně je podstatně lákavější, co si budeme. Dala jsem si Sakura toast (z jarního menu, na který jsem měla zálusk) a limonádu sakura-třešeň-jasmín a i když se jednalo v podstatě jenom o dezert, nacpaná a naslazená jsem byla ještě pěkně dlouho, bylo to vynikající. *-* Rozhodně se sem chci někdy vrátit a ochutnat zase něco slaného.

Přivezla jsem to nejvíc cute mochi omiyage, jaké jsem kdy viděla :3 

Když jsme se nadlábli, cestou na náměstí jsme se stavili ve dvou obchůdcích s asijskými pochutinami (kde jsem si opět nasyslila, mé milované Chapagetti, nostalgicky hroznový puding a lá gelová svíčka a rozkošné banánové Pocky) a ještě jsem byla zatažena do spárů Actionu (kde jsem si nasyslila ještě tuplovaně, wasabi oříšky, asijská směs, pleťové masky a medová Arizona v litrové krabici, prostě must-have). Ještě že tady není, to by bylo pokaždé přemáhání, aby to člověk nevykoupil. :'D (Pozn. překladatele - o pár dní později jsem zjistila, že tady je, jen jsem o tom neměla tucha ... I'm doomed) Nakonec jsme se vydali na náměstí na Liberecký jarmark, obejít stánky a podívat se, co kde je. Nejvíc mě zaujal nafukovací hrad, který byl ve skutečnosti nafukovací středověká hospoda, v Liberci jsou zkrátka o krok napřed. :D

Protekčně jsem vyfasovala boží růžový Totoří hrneček :3

Když jsme se pak notně vyflusaní (a krásně dlouhou oklikou, abych zase viděla něco nového) vydali zpátky, odpočívalo se, pil se pekelně silný konopný čaj, pekl se bezlaktózový mrkváč a četly se (nejen, ale převážně) weird BL mangy v němčině ... prostě už taková klasika, kdykoliv jsem tu na návštěvě (zjistíte třeba i to, že Primark je vlastně původně Penis, minimálně výslovností). :D A taky jsem si prohlédla učebnice japonštiny, abych se ujistila v tom, že cizí abecedy opravdu nejsou pro mě. ^^"

Na večer jsme se Simčou měly ještě plány a proto jsme se někdy kolem půl deváté znovu vydaly k radnici, kde byl večerní program. Povedlo se mi ještě na poslední chvíli sehnat třešňovou medovinu a ohňová show byla fakt super - celý jarmark byl na téma Císař a Faust, Faust na Rudolfa II. povolal démony a obřího čerta a celé to bylo prostě fakt epické, i hudebně a tím, jak do toho byla zakomponovaná radnice. *-*

Zpátky jsme se vydaly až někdy po desáté (svítící noční Ještěd ftw, viděla jsem poprvé a je to boží!), vidina sprchy a postele byla natolik silná, že jsem byla ochotna tu chabě osvětlenou creepy zkratku třeba i adrenalinově proběhnout a láhev medoviny případně použít jako zbraň, jen abych si už mohla hodit nožky nahoru. :'D Simča mi ještě předvedla své pole dance botky (jednu jsem si zkusila nazout a respekt, neudržela bych se na tom ani ve stoje) a před půlnocí jsem na svém soukromém fancy gaučíku konečně mohla zaslouženě padnout za vlast.

×××

Jelikož jsem ranní ptáče, i když jsem ponocovala, stejně jsem se vzbudila brzy, zlidštila se, přečetla Sběratele hvězd (aneb taky něco teplého přeloženého 8D) ... prostě takové pomalé klidné nedělní dopoledne, korunované vynikajícím mrkváčem a perličkami od Mistrů dabingu. Domů jsem dorazila podstatně vyšťavenější (a s podstatně těžším kufrem ^^"), ale moc spokojená, protože ten víkend měl přesně takový letní feel, v jaký jsem doufala. :3

Komentáře

  1. Koukám na instáč Shibumi a vypadá to moc pěkně. Mají to takové... Čisté, ale i tak veselé, jídlo vypadá moc dobře. A dělají prej i catering, tak to musí být dobrá žranice. :D Pole dance botky? Taková ta vysoká štokrlata? Tak na tom bych šla k zemi taky hned. Můj limit je 7 cm, to bych raději tančila bosa. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam pěkné a fakt výborné, všichni jsme si nemohli vynachválit a to jsme to měli fakt pestré.

      Jo, přesně ty, na platformě s jehlou, se kterou bys někoho dobře mířenou ranou s přehledem zabila. 😅

      Vymazat
    2. Ale zase jako respekt, to jen tak někdo neumí. :D Jinak, teď mi to došlo, Delicious in Dungeon? :D

      Vymazat
    3. Eeey, sice nekoukám, ale vzhledem ke všemu tomu jídlu mi to přišlo celkem výstižný. 😎

      Vymazat
  2. Učebnice japonštiny :D To mi připomnělo, když jsem dva semestry na vysoké chodila dobrovolně na japonštinu, první část jsem zvládla, tou druhou už jsem neprolezla a dobrovolně vyvěsila bílou vlajku :D Taky to není nic pro mě, ale byla to skvělá zkušenost!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas