Ejhle adventu již nakrátku

A blízko, blizoučko Štědrý den. 🎄🎀 No jo, advent už začal, listopad končí ... a vzhledem k tomu, že byly na pořadu dní jiné věci a že jsem se během něj zaboha nemohla dokopat k tomu, abych něco vyplodila, chtěla bych to stihnout alespoň takhle na poslední chvíli.

• Dokoukala jsem YOU a pořád si nejsem jistá, jestli se mi to vlastně líbilo nebo ne. Ale ta totálně přestřelená třetí řada byla v podstatě nejzábavnější na koukání, takhle nějak si představuji společné soužití Hannibala Lectera s Willem Grahamem. :D K tomu jsem tak nějak zlikvidovala dokonalé gumové bonbóny s příchutí jahodového daiquiri od Hany, takže mám zase jednu novou chuťovou asociaci. Not bad, not bad at all.

• Dokoukala jsem live action Cowboy Bebop, která nakonec vůbec nebyla tak špatná, jak jsem se obávala, že bude (více se dočtete tady). A právě Cowboy Bebop a jím způsobená akutní večerní chuť na nudle plus následné ranní vykrvení a výprava k Vietnamcům po sto letech způsobila, že jsem (po velkém překvapení, že se u nás něco takového dá vůbec sehnat) kromě mývalích seafoodových nudlí odešla ještě s pár balení Pocky (už nejsou ani jedny, zjistila jsem, že docela podporují pracovní morálku) a kute plyšovým zloduchem (inner joke) trojúhelníčkem ze Squid Game ... abych si o pár dní později zahrála na kurýra, protože Simča si vyžádala čtverečka. :D

• Přečetla jsem TO. Během osmi dní. A jsem na sebe fakt hrdá. 🎈🤡

• Napadl první sníh. Sice ne moc a ani dlouho nevydržel, ale dokonce o pár dní dříve než vloni. A stejně to bylo krásné. ❄️ Dneska se sníh bohužel zvrhnul v déšť a v kombinaci s divokými větry bych skutečně uvítala na brýlích stěrače, protože jsem šla v podstatě poslepu a mokrá jak žmoch. :'D Ovšem, s úderem prvního adventu jsem poslala na cestu vánoční dárky, takže mám klid a jsem hepy. ^^

Těším se na zítřejší první adventní čokoládku, letos poníškovskou, protože i v dospělosti není lepší motivace po ránu než čokoláda. Tak ať je váš předvánoční čas co nejklidnější.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas