Indiánské léto a hoa hoa weather

Tyhle extrémy už mi fakt docela dávají zabrat. Nejdřív dva měsíce prakticky bez deště, pak zas tolik deště najednou, že je většina republiky pod vodou, během 24 hodin přechod z kraťasů na dlouhé kalhoty a nepromokavou bundu ... obojí je stejně šílené. o_O

Tady alespoň vidíte, jak dlouho mi tu ten článek hnije, když je tu ještě letní malinové frapůčo ^^"

Na to, jak to zjara všechno pomrzlo, jsem si nakonec našeho chrámeckého burčáku užila fakt dosyta, jak bílého, tak červeného. A vlastně i toho bubble tea, po letech docela nostalgie. Navíc jsem zjistila, že ho mají i na rohu ve večerce, takže jsem směle mohla začít ochutnávat. A nejvíc mi zatím chutnal Matcha latté s klasickými tapiokovými kuličkami, nebyl nijak nechutně přeslazený a úplně mě to přeneslo do doby, kdy jsem si na něj chodila za odměnu o zkouškovém v Ústí, z mléčných mi chutnal snad nejvíc. :3 A taky jsem po dlouhé době podnikla výpravu do Actionu, hlavně pro ty gumídky proti chlupení, přijde mi, že jak začíná být chladněji, tak teda fakt dost fest přesrsťuju. :'D No a když jsem potkala jílovou masku v tyčince (kterou jsem chvíli před tím zahlédla někde na instáči a přišlo mi to jako fajn vychytávka), samozřejmě, že jsem ji potřebovala zkusit, jsem na ni fakt zvědavá. No a mezi tím vším nám stačil s plnou parádou přijít podzim. 🍂🍁

Nevím, jak vám, ale mě osobně přijde, že Sinsay se letos s podzimními a halloweenskými věcmi fakt hodně vytáhlo. Už někdy v srpnu jsem pořídila dvě dokonalá podzimní pyžama (krátký rukáv a dlouhá nohavice, prakticky nesehnatelná kombinace), další povlak na polštář a ubrus se stejným vzorem. Nad svíčkami jsem už nějakou dobu slintala na eshopu, ale když jsem se nakonec (i díky Míšině velké debordelizaci) hecla, konečně pořádně vycídila znovupoužitelné střední a velké zavírací sklenice od svíček a především po pěti letech konečně začala pálit čuchny (respektive, udělala jsem užší výběr těch, co ještě nechám, a zbytek postupně půjde na řadu), udělala jsem místo a šla objednávat. Ovšem když jsem je šla vyzvedávat na prodejnu, stačili mezitím na tajňáka (na eshopu pořád nejsou a co jsem se byla podívat, tak už skoro ani na prodejně, takže celkem klika, protože až na tělovou mlhu všechny ty podzimní Pusheenovské věci fakt nádherně intenzivně voní) naskladnit nového podzimního Pusheena a další Halloween, takže jsem kromě krabice odcházela ještě s kosmetikou a čajovkami. ^^" Jsem skutečně nadšená, protože svíčky v designu termohrnků jsou fakt top strop (a k podzimnímu dýňovému jsem si vzala i vánoční růžový brusinkový s cukrtyčkami *-*), růžová wiččí je taky hrozně hezká, všechny nádherně voní a jsou veliké. ♥ No a i v DM už se konečně dala sehnat Pumpkin Spice Balea, na kterou číhám už od léta, takže win win po všech stránkách. 🎃🦇

A taky jsem začala doučovat další dítko, tentokrát ještě školou povinné. Sice za ním tedy dojíždím do téměř sousedního městečka, ale spojení je v pohodě a jelikož cesta vede v podstatě podhůřím, už se moc těším, až se začnou vybarvovat stromy. *-* Navíc mají doma dvě kočičky (jmenovitě želvovinová Luna a bíločerný huňatý Pan Orel, Luna se dokonce přišla aktivně účastnit a poňuchat *A*), u vchodu naaranžované dýně a sdílíme celkem dost zájmů, takže si myslím, že na rozdíl od druhého případu (kde se už teď upřímně děsím, co na mě příští týden po té téměř čtvrtletní pauze vybafne, co jsem slyšela z němčiny, tak zřejmě pusto a prázdno) to vypadá na zábavná odpoledne, kdy alespoň budu mít pocit, že to k něčemu je. :3

Podzim je zkrátka obdobím změn a budu doufat, že i nadále zůstaneme jen u těch převážně pozitivních.

Po delší době hudební vložka, ehm, ať to v hlavě nemám sama

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas