The guns are loud, the butts are proud

Jak by pravil klasik, tento způsob léta zdá se mi poněkud nešťastným ... a to je ještě řečeno velmi kulantně. Nechci to tady rozmazávat, ale pořád je to náročné, hodně náročné, hlavně psychicky. Ono se může zdát, že jsem si celé léto prakticky pořád někam jezdila (a paradoxně jsem letos fakt měla podstatně víc různých akcí než za normálního stavu), ale ony to byly spíš takové krátké útěky z reality a důvody, proč se z toho nezbláznit úplně.

Tak tedy, červenec a srpen v kostce (kostkách?), protože se mi toho tu za ty dva měsíce sešlo trochu víc.

×××

• Vynikající borůvkové knedlíky v Krušnohorském Maskaronu v době, kdy to oslazení života byla fakt nutnost, aby mi z toho nehráblo úplně

• Nové krásně barevné pouzdro na čtečku si žádalo novou výzdobu

• Okružní cesta na druhý konec města na otočku za růžovým chai latte frappé

• Organický suvenýrek z Českého ráje

• Po dlouhé době objednávka z Aliexpressu aneb rozkošný halloweenský Cinnamoroll

• Mamce do práce na truhlík dočasně zavítal fancy sekáč aneb týden invaze kudlanek

• Výstava Prezidentské okamžiky u mé středoškolské instituce

• Krásné petunky na náměstí v Horažďovicích

• Kavárenští povaleči na letních limitkách v Costě

• Vesnický housesitting, promáčená zahrada, vosy bzučící nad hlavou a ňuňavé duhové čtení

• Shiba Inu dědeček

• Famózní buřty na pivu v krásném náhodně objeveném zahradním posezení Pod Třešní v Rabí

Pár západočeských památek z výletu cestou za dědou

• Nepomuk a zámek Zelená Hora

• Náměstí v Horažďovicích

• Zřícenina hradu Rabí

×××

Doufám, že vaše letní měsíce byly pohodové a plné zážitků. Já osobně už velmi vroucně vyhlížím babí léto, protože z toho, co má být příští týden, už se mi vážně dělá šoufl. :/

Komentáře

  1. Kudlanky jsou zvláštní. Ta na té fotce vypadá, jako by tam byla někým nastrčená a neví, co má dělat. 😂 Jinak ty knedlíky vypadají teda brutálně nadýchaně. 🤤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona si pak zalezla víc do ty kytky a zřejmě tam vyžrala mravence. 😄 Byly, absolutně dokonalý. 🤤

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas