Kajakové tužky, mikrofonové trouby a tak podobně

Závěr června byl letos ještě hektičtější, než normálně, a ještě pořád jsem se z toho úplně nevzpamatovala, v kombinaci s tím nechutným vedrem to bylo fakt vysloveně vražedné.

Takhle krásný byl v té době nejkrásnější rozkvetlý záhon u lázní ještě v půlce června, než jsem jela do Liberce. Teď už je prakticky všechno odkvetlé. 🌼

Zase jednou se mi vyplatilo, že po dešti dělám "šnečí hlídku" a fakt si pečlivě čumím pod nohy, abych nějakého ulitníka nezašlápla a případně je přemisťuji z chodníku na trávu. Díky tomu jsem totiž ráno na chodníku vedle parku našla ležet Brumbála - buď byla večer předtím v parku fakt hodně velká kalba, nebo ho tam ztratilo nějaké dítko. Každopádně přece nenecháte ředitele ležet na ulici, takže jsem ho sbalila, doma umyla a odvšivila, a už mi dělá parádu na poličce vedle mini Barb a mini Demogorgona. Founders keepers. 🤷‍♀️

Jako už taky klasicky jsem si poslední týden před koncem školního roku zajela do Ústí na kafčo (zdá se mi to, nebo Costa celkem brutálně přitvrdila, minimálně co se ceny zákusků týče? o_O). Cold brew malinová limonáda ovšem byla vynikající a z Nany jsem si kromě Idiotika přivezla rozkošný jakože Lego, i když je Lego, hyacint v květníku. Hned večer jsem u kriminálky skládala, ani mi to netrvalo tak dlouho a mám z něj strašnou radost, protože hyacinty miluju, je takový akorát veliký a prostě rozkošný, nadávala bych si, kdybych ho tam nechala. 💜

Červenec s sebou přinesl nádherné ochlazení (ano, vím, že je léto, ale bylo to potřeba a toho vedra na chcípnutí si ještě užijete až hanba, takže ticho) a tedy naprosto ideální počasí na venkovní courání. Už jsem stihla výstavu nádherných přírodních fotografií a točený falický symbol (zmrzlina, kdyby náhodou někdo nevěděl, ehm), návštěvu botanické zahrady (která je letos zaměřená na východní Asii, takže rudé lampiony všude, Torii (⛩️) u vstupu a podobně, prostě dost ach *-*) a výborný oběd v divadelní restauraci. Švihák lázeňský indeed.

Takhle dopoledne chvíli po otevíračce ve sklenících nebyla prakticky ani noha a bylo to boží

Tak doufám, že si léto užíváte i vy, takovým způsobem, jaký vám vyhovuje. Jenom doufám, že to zase alespoň nějaký čas vydrží, byla bych za to fakt vděčná.

A docela bych ocenila i to, aby mi sem nelezlo zase šest půlek zahraničních botů, vloni to byl Singapur, letos pro změnu Hongkong, a už je to trošičku creepy. :')

Komentáře

  1. Počasí je dost děsivé - vedra fakt nemusím ani já, ani zvířecí společníci :/ Costa ceny zvedla, také jsem si už všimla. Návštěva botanické zahrady vypadá dobře, květiny mám ráda, asi se také vydám do nějaké :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas