Kaii no Otome to Kamikakushi

Vnadná knihkupkyně Sumireko Ogawa se po dávném literárním úspěchu z raného mládí stále touží stát spisovatelkou, i když je ohledně inspirace tak trochu vyhořelá. Když v Tokiu začne docházet k podivným nadpřirozeným incidentům a sama Sumireko se k jednomu takovému incidentu připlete, rozhodne se přijít věcem na kloub, i proto, že má konečně inspiraci, o čem psát. Za tímto účelem se připojí ke svému kolegovi z knihkupectví Renovi Adashinovi, který, jak se zdá, má kromě slabosti pro Sumireko (a její vnady) taky obsáhlé znalosti týkající se okultismu a Kuriozit, se kterými ony incidenty souvisí a které se začínají objevovat například ve formě městských legend. Ovšem Ren má svá vlastní tajemství a zvláštních značek, které označující místa, kde se stalo něco přesahující lidské vnímání a které nevidí jen tak někdo, neustále přibývá. Co je vlastně Ren zač? Za jakým účelem se ti dva snaží posbírat co nejvíc Kuriozit? A o co tady vůbec jde?

ŘÍKAL TU NĚKDO CREEPY METRO???!!! *A* Creepy metra for the win! Já mám prostě fakt slabost pro supernatural mystery ... v tomhle případě člověk trochu musí zkousnout tu ecchi stránku, ale upřímně, čekala jsem, že to bude horší, není to až tak strašné (jasně, fanservis, ale nic, co by se nedalo přežít maximálně s protočením očí). Opening i ending jsou naprosto libové, i ta estetika a má to takový specifický vibe, který mi prostě sednul. A taky mě hrozně bavil Ren, ne že ne. ♥ Stejně jako u Dark Gathering vloni jsem na něj narazila prakticky náhodou a u obojího pevně doufám v pokračování. :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas