Zázrak jménem korejské pleťové masky

Když jsem před lety od kamarádky dostala k Vánocům rozjasňující rýžovou masku z řady Real Nature od The Face Shop, hýčkala jsem si ji jako oko v hlavě, protože korejská kosmetika, to bylo terno. *A* Teď už jsou korejské masky o poznání dostupnější, třeba i v drogeriích (hlavně tedy Rossmann, ale i spousta těch třeba z Primarku je vyrobených v Koreji), ale pořád mají své kouzlo, protože jednak je nepoužívám úplně běžně a jednak jsou jednoduše úplně jiná liga.

Ještě bych ráda zdůraznila, že se nejedná o žádnou placenou spolupráci nebo tak podobně, veškeré masky (kromě pár, co jsem dostala k Vánocům, svátku nebo tak podobně) jsem si poctivě koupila za své vydělané chechtáky.

Dále ještě to, že si primárně spíš vybírám ty druhy, které jsou určené pro smíšenou nebo mastnou pleť, kterou mám, nebo které jsou čistící, úplně nevidím smysl v tom, abych si na obličej plácala něco výslovně určeného pro suchou nebo citlivou pleť, kterou fakt nemám.

A teď už můžeme jít na to.

×××

Maison de Corée

Mask On

Maison de Corée je v podstatě spojením kvalit a vlastností korejské kosmetiky s francouzským přístupem, takže si tu určitě zaslouží být. Masky opět krásně voní (minimálně ty, co jsem zatím vyzkoušela), pěkně drží na obličeji a i když je hned po použití pleť trochu ulepenější, tenhle stav ale netrvá dlouho a po vstřebání už je to o něčem jiném. Rozhodně se chystám vyzkoušet i další varianty, obzvlášť, když v Tamdě se dají pořídit fakt za pár korun (nejlevnější teď dokonce jenom za dvacku, neberte to).

Dostupné varianty:

• Detoxikační maska s yuzu (vyzkoušela jsem),

• Vitalizační maska s hlemýždím slizem (vyzkoušela jsem),

• Antistresová maska s květem lotusu (chystám se vyzkoušet),

• Rozjasňující maska s rýží (chystám se vyzkoušet),

• Osvěžující maska s aloe vera (chystám se vyzkoušet),

• Hydratační maska s medem,

• Relaxační maska s papájou (chystám se vyzkoušet),

• Vyživující maska s bambuckým máslem,

• Maska proti stárnutí pleti se ženšenem,

• Osvěžující maska s granátovým jablkem,

• Zpevňující maska s borůvkami,

• Čistící maska se zeleným čajem (vyzkoušela jsem).

×××

Skin79

Seoul Girl's Beauty Secret

Asi první věcí, která vás na nich zaujme, jsou naprosto rozkošné obaly s korejskými reáliemi (to byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem si s nimi v srpnu udělala radost k svátku). Druhou věcí jsou jejich nádherné květinové vůně. No a třetí věcí je to, že jsou krásně napuštěné, na obličej přilnou tak, že člověk nemusí celou dobu sedět jako socha a bát se pohnout, a po použití je pleť fakt krásně jemná, vyživená a celkově je znát, že opravdu nejsou jen na parádu, ale že účinkují.

Dostupné varianty:

• Vitalizační maska s kamélii a pupalkou (vyzkoušela jsem),

• Hydratační maska s lotosem a damašskou růží (vyzkoušela jsem),

• Maska pro redukci vrásek s ibiškem a jinanem (vyzkoušela jsem),

• Rozjasňující maska s třešňovým květem a květem japonské meruňky (vyzkoušela jsem),

• Zklidňující maska s heřmánkem a levandulí (chystám se vyzkoušet).

×××

Fresh Garden

Tuhle řadu už jsem taky chtěla vyzkoušet už nějakou dobu, nalákala mě vidina bylinkových vůní, takže když je měl teď nedávno Rossmann v akci, udělala jsem si radost. A radost se i konala, vůně je fakt nádherná, masky mají za mě naprosto ideální velikost, jsou krásně nacucané a na obličeji sedí perfektně. Tu s ledovcovou vodou jsem použila po teplém slunečném dni stráveném na zahradě (takže hydratace opravdu bodla) a bomba, tu s aloe jsem si nechala na horký, co do teplot téměř letní den. Ve vedru je fakt oceníte úplně nejvíc.

Dostupné varianty:

• Zklidňující maska s extraktem z aloe vera (vyzkoušela jsem),

• Hydratační maska s ledovcovou vodou (vyzkoušela jsem),

• Maska s hlemýždím extraktem,

• Maska s extraktem z červeného ženšenu,

• Maska s medovým extraktem,

• Maska s čajovníkovým extraktem,

• Maska s perlovým extraktem.

×××

Bling Pop

Na tuhle značku jsem vloni v srpnu narazila vlastně úplnou náhodou v obchodě, ve kterém bych kosmetiku ani neočekávala (a co jsem tak koukala po internetu, tak i za podstatně nižší cenu). Zaujaly mě hlavně výrazně barevné obaly a když jsem viděla, že existuje varianta s dýní, bylo jasno, kterou si s vidinou blížícího se podzimu odnesu. Maska moc hezky voní, na obličeji je příjemná, nic neteče nikam, kam by nemělo a pleť je po ní taky jako dětská prdýlka. Teď se chystám vyzkoušet i další varianty, protože mi opět udělala radost Tamda - jednak tím, že je tam mají a jednak nízkou cenou (ani ne dvacet pět korun za jednu).

Dostupné varianty:

• Zklidňující a rozjasňující maska s dýní (vyzkoušela jsem),

• Vitaminová rozjasňující maska s citronem (chystám se vyzkoušet),

• Vyživující a rozjasňující maska s avokádem,

• Zpevňující a rozjasňující maska s broskví (chystám se vyzkoušet),

• Hydratační a rozjasňující maska s aloe vera (chystám se vyzkoušet),

• Hydratační a rozjasňující maska s okurkou.

×××

Holika Holika

After

Tady vás opět asi jako první zaujmou obaly, tentokrát v krásných pastelových barvách, a za druhé to, že masky jsou doporučené k použití vždy po nějaké konkrétní činnosti. Takže když měl Rossmann akci 2+2, neodolala jsem, abych si jich alespoň pár nevzala. Bohužel mají z těch všech, co jsem zatím vyzkoušela, nejméně kvalitní materiál - místo pevného pěkně sedícího plátýnka se při každém pokusu o vyhlazení na obličeji prostřihy čím dál víc vytahávají a trhají a člověk ho musí pracně skládat, aby vůbec alespoň nějak sedělo. :( Je to trochu škoda, protože co se týče do účinků, masky jsou skvělé (pro můj typ pleti obzvlášť ta čistící, fakt dokonale zmatňuje). Jen se s tím zkrátka člověk musí trochu víc poprat.

Dostupné varianty:

• Maska na stahování pórů vhodná po návštěvě sauny (vyzkoušela jsem),

• Rozjasňující maska vhodná po cestování (chystám se vyzkoušet),

• Čistící maska vhodná po duševní námaze (vyzkoušela jsem),

• Revitalizační maska vhodná po dlouhém pracovním dni (chystám se vyzkoušet),

• Osvěžující a čistící maska vhodná po cvičení,

• Osvěžující a čistící maska vhodná po večírku.

×××

Pure Essence

Pokud jsem u předchozí řady zdrbala materiál, tak tady ho musím vyzdvihnout - plátýnko je sice slaboučké, ale pevné a nijak se netrhá, fakt nacucané (možná až trochu moc, teklo mi až po krku) a na obličeji sedí perfektně. Kromě toho fakt krásně voní (minimálně tedy ty, které jsem si měla). Navíc cením, že obal se fakt skvěle otevírá díky připravenému růžku na jednoduché rozlepení, někdy je totiž to odtrhávání bez pomoci nůžek docela boj. A co se týče účinků, prostě balada. Do budoucna se rozhodně nebudu bránit i vyzkoušení nějaké další varianty (až se tedy zase dostanu někam, kde je mají, náš Rossmann má nabídku trošičku bídnou :'D).

Dostupné varianty:

• Ošetřující maska s výtažkem ze zeleného čaje (vyzkoušela jsem),

• Rozjasňující maska s výtažkem z okurky,

• Vyhlazující maska s výtažkem z damašské růže,

• Rozjasňující maska s citronovým extraktem,

• Antioxidační maska s výtažkem z avokáda,

• Vyživující maska s výtažkem z bambuckého másla,

• Antioxidační maska s výtažkem z bobulí acai,

• Posilující maska s perlovým extraktem,

• Vitaminová maska s jahodovým extraktem,

• Zklidňující maska s výtažkem z pelyňku,

• Zpevňující maska s rýžovým extraktem,

• Čistící maska s extraktem z uhlí (vyzkoušela jsem).

×××

Esfolio

Pure Skin

Tady člověka zase na první pohled zaujmou rozkošné obaly, vždy barevně laděné do toho, co daná maska obsahuje. Plátýnko je pevné, ideálně napuštěné, maska krásně sedí a na obličeji nikam necestuje, pěkně voní (po prvním otevření sáčku jsem z vůně byla trochu rozpačitá a pořád tu vůni nedokážu úplně identifikovat, ale voní mi) a i co do účinků je to velké dobré (vajíčkovou jsem použila po dni, kdy jsem se prakticky nezastavila a takříkajíc jela už na výpary, a jakože fakt bomba). Chystám se na čajovou, protože čistících masek není nikdy dost.

Dostupné varianty:

• Zklidňující maska s hlemýždím extraktem,

• Maska pro zlepšení pružnosti pleti s vepřovým kolagenem,

• Čistící maska se zeleným čajem (chystám se vyzkoušet),

• Hydratační maska podporující pružnost pleti s medem,

•  Zjemňující maska s mléčnou esencí,

• Maska pro zářivou pleť s perlovou esencí,

• Hydratační maska s vulkanickým popelem,

• Revitalizační maska s vaječným extraktem (vyzkoušela jsem).

×××

Co vy a korejská pečující kosmetika, máte své oblíbence?

Komentáře

  1. Korejské masky se mi líbí hlavně svým obalem/přiznávám :D Ale nejvíce mi asi zatím sedí ty s aloe vera. S pupalkou má pleť problém. A úplně nej jsou pro mě ty z Primarku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masky z Primarku jsou bezva, když se tam jednou za sto let dostanu, udělám vždycky zásobu. 😊

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas