Grimm Kumikyoku

Co kdyby pohádka nebyla pohádkou?

Co kdyby Popelka a Červená Karkulka byly zlé?
Co kdyby Jeníček s Mařenkou byli děti ve vzdálené budoucnosti?

Hrdinové pohádek jsou vždy čestní a poctiví, konají dobré skutky a žijí šťastně až do smrti.
Co kdyby to nebyla pravda?

Takové příběhy bych si ráda poslechla.
A co vy?

Jak už vyplývá z názvu, tahle minisérie je vlastně takovou variací na na šest klasických příběhů od bratří Grimmů, ovšem variací skutečně neotřelých, takových, jak je neznáme. Setkáme se zde s moderním světem, sci-fi, virtuální realitou a dokonce i westernem a v některých případech se jedná o variace až překvapivě drsné (a to jsou původní Grimmovské pohádky drsné až až :D). Osobně můžu říct, že některé se mi líbily víc, některé míň, ale tak to ostatně mívám snad u všech věcí, které tvoří spíš sbírku než souvislý příběh. I tak jsem byla spíš jen zvědavá, neměla jsem prakticky žádná očekávání, takže o to víc jsem byla v podstatě mile překvapena.

Komentáře

  1. Zrovna jsem to dokoukala a šla ti to doporučit a vidím, že pozdě. XD Za mě asi nejlepší byla ta Popelka a ti Brémští muzikanti. Které tobě? :)

    OdpovědětVymazat
  2. 😅😅😅 aniž bych věděl o tvé recenzi tak jsem právě vydal moji recenzi, našel jsem to v neděli ve vlaku 😅😅😅😜😏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť to přece není soutěž. 😂 Navíc je to furt novinka, tak se to dá očekávat. 🙂

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas