Dead Boy Detectives

Asi takhle - já fakt netušila, že to souvisí se Sandmanem (ke kterému se teď snad už konečně dostanu) a že tedy Gaiman (což je ostatně značka kvality sama o sobě), líbila se mi anotace, tak jsem si s očekáváním nenáročného teenage-not-nantural shitu, který mě třeba bude i bavit, řekla proč sakra ne. No, už jenom samotné úvodní titulky absolutně nemají chybu, jak vizuálně (říká člověk, co měl jako dítě z kostlivců noční můry), tak zvukově (Syntezátory? Varhany? A k nim theremin? Ano prosím! *A*), nahlodaly mě sprostý kočičky (ve svém životě potřebujete sprostý kočičky), ale extra sprostý skřítci mě teda dostali do kolen úplně ... a bylo vymalováno, miluju to hrozně moc a asi mám tak trošičku novou obsesi. ♥ A navíc - proč jsou tam sakra všichni, ale fakt úplně všichni, tak moc hot?! (꒪ཀ꒪) Potřebuju víc, mnohem víc!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas