Old lady spring

Sledování Peče celá země splňuji, místo barevných kardiganů mám barevné mikiny (za poslední dobu už nějak podezřele moc) a řešení občasného zločinu by se taky někde našlo (třeba to, který dement hází do bioodpadu normální odpad) ... my time to shine! :D

Tuhle svíčku mám doma hned dvakrát, a pokaždé jsem ji od někoho dostala ... ale vzhledem k tomu, jak krásně voní, ani v nejmenším mi to nevadí 💚

Jak poznáte, že začíná jaro? V parku začínají vylézat krokusy a narcisy, kvetou jehnědy a kočičky, ... a KiK vytáhne černé zajíce a černá vajíčka. Po goth Vánocích tu pro velký úspěch máme i goth Velikonoce, tentokrát alespoň v odpovídajícím období, když už nic. ^^" Ale jak už to všechno začíná rašit, úplně mám nutkání nakoupit si a nasázet macešky. Zatím mě od toho drží jenom ta všelijaká předpověď a s tím související, že ven bych je ještě nedala a uvnitř na ně nemám místo. Ale ono to přijde! 🌼

Radost mi udělal i Lidl s japonskou kuchyní. Úspěšně jsem si nasyslila ramen nudle (hodně mě mrzí, že už nemají soba nudle, ty jsem fakt milovala), gyoza knedlíčky (už je chci ochutnat fakt hodně dlouho) a jarní dezinfekci aneb sakurový gin, k tomu blížícímu se MDŽ. Na tvrdé si zrovna nepotrpím, ale jsou výjimky. Jsem na něj fakt zvědavá. 🌸🍶

Nějak se mi v poslední době nedaří najít dostatečný vnitřní klid, přijde mi, že jsem pořád z něčeho nervózní a více či méně vystresovaná. Snad se to zase srovná, protože dvakrát příjemné to opravdu není. :')

Komentáře

  1. Knihy se mi doma také nějak podezřele okocují :D Dej vědět, jak ten gin chutnal, příchuť vypadá fakt zajímavě. Já zase trochu bojuji s energií a chutí něco dělat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem si pořídila čtečku, tak knihy zas až tolik ne, což je fajn, protože prostor nebi nafukovací. 😅 Aktuálně jsem tak na půli cesty z nemoci, takže jsem na tom s energií a chutí dost podobně. 🙈

      Vymazat
  2. Cherry blossom gin, huh? Jaký je? Je opravdu sakurový? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem nechutnala, takže nevím. 😅 Ale měla jsem i sakurový jogurt a ten byl fakt boží. 🤤🌸

      Vymazat
  3. Alkohol vůbec nepiju ale sakura příchuť zní zajímavě

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas