Zafúkané ❄️

S příchodem prvního sněhu přišla i vánoční nálada. I když, ona na mě přišla prakticky už o pár dní dřív, když jsem si cestou na doučko na zahřátí dala první letošní svařáček (nezklamal, plus byl ještě v takovém veselém kelímku :D). O den později jsem schovala dýně a jako na zavolanou, sníh. Teď už mi v okně svítí i světýlka, protože nechci mít advent jenom třítýdenní, a je to fajn.

Zima je zkrátka tady, a s plnou parádou. Jakou mám radost, že jsem si ještě včas stihla předem od Ježíška vybrat troje boží zimní pyžama, budou se hodit už teď. A zcela neplánovaně jsem si (protože mám moc hrnků a nesmím si pořizovat další, logicky) hezky do začátku zimy pořídila další podzimní "plecháček." Poprvé jsem si ho v Pepcu všimla už minulý týden, ale odešla jsem bez něj. Tenhle týden už tam měli poslední dva, takže bylo jasno. ^^" Navíc má černý vnitřek, takže naprosto ideální na čaj, nebudou se v něm dělat hnědé fleky. *A* Plus mi u nás konečně naskladnili nejnovějšího Kariku aka Papírové děti vol. 0.5, takže tu na mě na lednové mysteriózní čtení budou čekat hned dva, yay!

Bohužel teď zase nějak začíná přibývat klacků házených pod nohy, ale já se jen tak nedám. Nic není tak žhavé, jak to na první pohled vypadá, a člověk si musí umět poradit a zaimprovizovat. Jen je mi z toho trochu smutno, protože se to zásadně děje lidem, kteří si nic takového nezaslouží a nemám jak jim pomoct, i když bych hrozně ráda. :( Ale u takového odhazování sněhu si člověk parádně vyčistí hlavu a je to lepší než nějaká posilka. Jen by se ty dávky stresu mohly zase trochu snížit, děkuji pěkně.

Užijte si první advent.

'Tis the season 🎀

Komentáře

  1. Též ti přeji hezký advent. :)
    Sníh se tu pěkně vyřádil a zasypal tu to. Hned člověk má pocit Vánoc. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Před týdnem se mi sesypaly do zpráv fotky, jak je u nás sněhu, a nám tady mezitím šla bouřka jak v létě a teď tu máme 18°C. 😄 Asi si budeme muset na sníh ještě počkat, snad bude na Vánoce jak u vás, tak u nás. 😊 Hrníčků není nikdy dost! Mě se teda nějakým způsobem vždycky jeden rozbije, když si přinesu domů nový. A to jim nemusím ani pomáhat, ale mám podezření, že většina jich asi byla načatá ze stěhování, protože to stěhováci fakt na pytel zabalili. 🤔

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas