Vánoce u Jana Krtitele

Mezi mé každoroční předvánoční tradice patří v rámci vánočních trhů, které se na našem Zámeckém náměstí konají vždy třetí adventní víkend (letos už po třinácté) navštívit v oratoři kostela (odtud ten Jan Krtitel, někdo tahle nejspíš omylem na Instagramu překřtil Jana Křtitele a hrozně mě to rozesmálo :D) výstavu keramiky paní Aleny Kartákové. Letos o ní sice nikde nebylo ani slovo, takže jsem si nebyla jistá, jestli vůbec bude, ale byla. A stejně krásná jako každý rok, letos navíc i s obrázky. :3

Kosáci nejen na bruslích byli tak boží, že jsem si s nimi pořídila i dvě placky. No a kočka Mína je taky stálice

Zvířátka jsou stejně vždy nejlepší, vloni byli třeba kapři s kulichy. Tak letos alespoň ryby na nožičkách!

Betlém ve vánočce je něco neuvěřitelně božího

Krásnou třetí adventní neděli!

Komentáře

  1. To je nádhera, hned bych se tam taky podívala

    OdpovědětVymazat
  2. Z nějakého důvodu mi ti kosáci připadají jako z české epizody Pingu. :D A kapři s nohama a kalhotama jsou teda top. To bych brala jako vánoční ozdobu na stromek. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas