The Files of Young Kindaichi

Tohle se mi ale naprosto trefilo do vkusu! Anime verze patří k těm šíleně dlouhým, takže tohle pro mě byl takový kompromis, který mě ve výsledku bavil ještě víc, než jsem očekávala. Amatérské vyšetřování zločinů, často ještě s takovým tím specifickým mystery vajbem japonských městských legend (dokonce i na Hanako došlo!), navíc i docela dost explicitní, žádná cenzura nebo stíny a podobně ... ale přesto ne tak přehnaně dramatické, jako tomu bývá u korejských hraných seriálů (asi jsem zatím nenarazila na žádný, který by byl výjimkou). Měla jsem u toho takový pocit, jako jsem kdysi dávno měla u Detektiva Conana nebo třeba u Gakkou no Kaidan, což asi hovoří za vše. :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas