Ho-ho-ho, witches

Můžete mi vysvětlit, jak je možné, že za chvíli už pomalu bude půlka prosince pryč, když sotva začal? Kdo ten čas žere?! :'D Nějak moc rychle to všechno utíká.

Co se týče těch zmiňovaných klacků pod nohama, jedna věc je díkybohu úspěšně z krku. Poprvé v životě jsem doučovala v kavárně, protože jednak se lázně přes zimu částečně rekonstruují a u určitém čase je v učebních prostorech nakýblovaná celá recepce a jednak si moje kolegyně (slash němčinářka slash kamarádka) velice šikovně zlomila koleno, takže jsem na dobu neurčitou o přístup do prostor přišla úplně. Tohle mě napadlo jako taková nouzovka alespoň na těch pár prosincových hodin. Ochutnala jsem kapůčo s marshmallows (sice to tak na první pohled možná vypadá, ale fakt to není hrnek plný šlehačky, dole je kafe :D) a příští týden jdeme s dítětem zas. Tentokrát to vidím na karamel.

Po nevím kolika letech se mi na zcela nečekaném místě podařilo najít dva pohřešované závěsné soby. Teď pro změnu postrádám vykrajovátko ve tvaru medvědí hlavy, co jsem vloni přivezla z Liberce. Aby byl Vesmír v rovnováze, počítám, že se objeví za pár let na nějakém místě, kde by mě ani nenapadlo ho hledat. :')

A i na cukroví už konečně došlo. Tři druhy lineckého jsou hotové komplet, perníčky a kokosky taky, takže ještě zbývají dvě nepečené, ale na ty dojde až později. Myslím, že podstatou Vánoc není mít napečeno minimálně dvacet druhů, ale decentní množství takových těch oblíbených druhů je něco, na co se člověk prostě těší celý rok.

Adventní město, obzvlášť, když je alespoň trochu sněhu, je něco tak božího. ♥ Nejrůznější světýlka zbožňuji už od dětství a nic se na tom nezměnilo. Opět máme hned několik stromů a u toho na náměstí u radnice letos i krásný nový vyřezávaný betlém. Pořádná návštěva trhů mě ještě čeká, ale obligátní letošní novou ozdobu na stromeček už se mi podařilo sehnat - v Kiku měli paní perníčkovou a rozkošný perníkový domeček, nešlo odolat. :3

A tady ještě něco lehce tematického, z éry Supernatural, co si v předvánočním čase alespoň jednou neodpustím už roky. Má to takový příjemně nostalgický nádech. ^^

Komentáře

  1. To je hezké, ale mě přijde tento svátek otravný...

    OdpovědětVymazat
  2. No mně přijde, že jakmile se v kalendáři objeví 01. 12., tak 24. 12. a 31. 12. jdou ruku v ruce. S tím pečením sis docela pospíšila, nebo spíše já jsem pozadu :D A zásoby s panem Perníčkem už mám ale také udělané.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem hledala stromek, co by se mi líbil, ale nic jsem tu nenašla, tak si asi udělám diy stromek doma a to kapučíno s tou šlehačkou mi bude vzorem. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas