Dark Gathering

Keitarou Gentoga byl díky své silné spirituální přítomnosti odjakživa jako maják pro nejrůznější přízraky. Ovšem po jednom traumatizujícím zážitku, po kterém skončil s prokletím v pravé ruce (a nutností vždy nosit rukavici), se Keitarou na nějakou dobu zcela uzavřel před okolním světem, aby podobným událostem předešel. Nyní už jako vysokoškolák se snaží žít normální život, jak jen to je možné. I díky podpoře své kamarádky z dětství Eiko Hozuki se rozhodne začít si přivydělávat soukromým doučováním. Jeho prvním studentem se stane zázračné dítě jménem Yayoi Hozuki. Yayoi ovšem není jen akademickým géniem. Kromě toho, že je sestřenicí Eiko, je také velmi silným médiem - narodila se se dvěma zorničkami v každém oku, což jí umožňuje nahlížet do spirituálního světa a vidět přízraky, které zcela účelově vyhledává a loví, čím silnější a pomstychtivější, tím lepší. Od osudné autonehody, při které zemřeli oba její rodiče, se totiž Yayoi snaží najít velmi silný přízrak, který stojí za zmizením duše její matky. Díky svým schopnostem Yayoi vidí, jak moc Keitarou přízraky přitahuje, a je pevně rozhodnutá vtáhnout ho do svého světa paranormálních jevů, aby jí pomohl v její nebezpečné cestě - posbírání co nejvíce zlovolných přízraků, aby se připravila na budoucí střet se svou Nemesis.

I když jsem to úplně nečekala, tak Ghost hunter loli s očima jak ze Soul Eatera je fakt dark. Jakože DOST HODNĚ dark (až jsem si ze začátku říkala, jestli je dobrý nápad koukat na to takhle večer, a to už nejsem takový strašpytel, jako jsem bývala). A to jsem na něj narazila v podstatně úplnou náhodou, když jsem jednou v neděli večer neměla na co koukat. První řada solidně připravila půdu, takže jsem moc zvědavá, co bude dál. Sbírka plyšáků v dětském pokoji nemusí být nutně tak nevinnou záležitostí, jak se na první pohled může zdát. :'3 A na první pohled neškodné kamarádky z dětství můžou být yandere jak sviň. 8D

Komentáře

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas