Woke and ghey

Podzim se stihl z té krásné voňavé barevné verze přehoupnout do upršeného rozmáchaného sajrajtu (který vylepšuje akorát to, že konečně můžu použít svůj nový sytě růžový deštník s bílými puntíky a být za muchomůrku) a prakticky oholených stromů ... jasně, půlka listopadu pryč, tak co jiného čekat, jenže mě se s ním letos nějak pořád nechce loučit. Po městě už se začínají připravovat stánky a stromky ... a já mám pořád na parapetu dýně. :'D Tak doufám, že se postupně začne dostavovat i ten vánoční pocit, protože letos se nějak fláká.

Že by na to mělo vliv i to, že mám teď takovou chuť číst a koukat na mysteriózní thrillery?

Kdo ví.

ALE, včera jsem viděla první vánoční film (a ani to nebyla až taková katastrofa!) a začínám pálit svařákové čajovky, takže si myslím, že ten vánoční pocit se bude zase schovávat v tom prvním kelímku svařáku, na který brzy dojde. Nikdy jsem nebyla Grinch a nechci s tím na stará kolena (berme s rezervou) začínat.

Jak mě tak hrozně dostal The Fall of the House of Usher, poněkud víc mě rozbilo (nebo spíš traumatizovalo?) finále Lokiho, jakkoliv byl ten díl krásný. Končím s Marvelem, teď už mě tam nezajímá fakt nic. 💔

A taky mě začíná trochu víc rozbíjet naše školství, hlavně, když vidím, že od mých středoškolských let se nezměnilo prakticky nic a pořád je to stejná shitshow. Vážně se mi při doučování začínají vracet válečné flashbacky, a přitom je to jednak jiná škola a i jiný předmět. Když vidíte, že se to dítě snaží, když mu to vysvětlujete a procvičujete to s ním, tak to chápe, a pak stejně z testu dostane špatnou známku (nějak jsem nepochopila odstupňování známkování, budu se muset příště zeptat, jestli v té třídě reálně existuje někdo, komu se někdy podařilo dostat jedničku), protože už je z toho tak vystresované, že začne zmatkovat ... když vám už předem řekne, že ví, že tam učitelka stoprocentně zase dá nějaký chyták nebo něco, co vůbec nedělali, to se pak divíte, že má ještě chuť se snažit a ne rezignovat a úplně se na to vykašlat. A třešnička na dortu - my, co doučujeme soukromě, prý každého jenom chválíme, protože za to máme peníze. Lol. Netušila jsem, že ve veřejném školství se pracuje zadarmo. Nebo že pozitivní motivace, pokud je zasloužená, samozřejmě, je špatná.

Pak se všichni hrozně diví, jak je možné, že školou povinné děti mají deprese, sebepoškozují se a podobně. Fakt nejlepší cesta k tomu, jak v dětech vypěstovat absolutní odpor, kterého se budou jen horko těžko zbavovat ...

Ach jo, tohle spací počasí mě fakt ubíjí. A jen co jsem si opožděně k narozeninám konečně pořídila tu Karikovo dvojknihu, zjistila jsem, že o pár dní předtím mu stačila vyjít úplně nová. Ježíšek se mi tím asi snaží něco naznačit, když už mám nastřádané body na poukaz. 8D Kariku já ráda, pořád. Už se na něj těším.

Ho ho ho, koťátka. Blíží se to.

Komentáře

  1. Souhlasím, české školství je strašný. To potřebuje reformu jako sůl a lidi, co nemají vztah k učení nebo k dětem, popřípadě lidem obecně, by do školství vůbec neměli lézt. Jsem tak ráda, že jsem ze školy venku, ale nezávidím to těm generacím po mě, protože pořád jedou ty samé učebnice, ty samé osnovy, moderní historie se skoro neučí a zásadní věci k přežití už vůbec. Ještě že jsme měli pár učitelů, kteří nejeli podle hesla 'já to měl těžký, tak ty to budeš mít tak taky' a něco nás fakt naučili. :|

    OdpovědětVymazat
  2. také jsem ještě nedostala tu správnou vánoční atmosféru. A to se obvykle dostaví s prvním sněhem. No a ten přišel v pátek a já pořád nic.
    Školství u nás je děsně zastaralé. Přijde mi, že se modernizovalo naposled za první republiky. pro dnešní dobu absolutně nedostačující. Já také na školu vzpomínám s bezmeznou nenávistí. Ale za to mohli spíš spolužáci, než učitelé.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas