Siren

Na první řadu jsem koukala někdy v roce 2018 ... a až letos jsem zjistila, že existují další dvě. ^^" A i když ta druhá řada byla chvílemi trošičku weird (aneb mezidruhová polyamorie ... oooook, dobře, když myslíte), tyhle mořské panny, které spíš než bájnými magickými tvory jsou vrcholovými mořskými predátory ne nepodobnými žralokům (představitelka Ryn je v tomhle případě zvolená fakt naprosto perfektně, skutečně působí jak z úplně jiného světa), mě bavily i po těch pěti letech, kdy jsem se do Bristol Cove vrátila.

Komentáře

  1. Nikdy jsem o tom neslyšela, ale banner vypadá brutálně. Mezidruhová polyamorie je zajímavé lákadlo. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám pocit, že jsem párkrát na seriál narazila, ale nikdy mě nelákalo se na něj podívat, ani nevím proč. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle seriál jsem také nedávno dokoukala. Taktéž jsem viděla první sérii, a pak se dozvěděla o pokračování

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych na ně náhodou nenarazila na Disney+, tak se o nich asi ani nedozvím. 😅

      Vymazat
  4. První řada mě naprosto dostala a zbylé dvě naopak dosti zklamaly... A docela mě zamrzelo, jak kvalita šla rapidně dolů... :(

    OdpovědětVymazat
  5. Pred nejakým časom som to začala sledovať, ale mám dojem, že som to nedopozerala až do konca. Ani neviem prečo

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas