You can't catch a fish unless the fish wants to be caught

Přijde mi, že se tu teď tak nějak nepravidelně střídají všechna roční období kromě jara ... WTF? o_O Jeden den sklízíte na zahradě červenou řepu a černou ředkev za asistence koček a o pár dní později sklízíte citlivější květenu z balkonu, protože v noci může mrznout ... October is the new April, zjevně. Ale hlavně, že ještě nesněží, phew. A mokré spadané listí už zase voní po skořici.

Už někdy před rokem jsem se rozplývala nad novými G3 Monsterkami, ovšem když jsem je letos viděla poprvé naživo v hračkářství (a hlavně jejich cenu), zase mě to přešlo. Asi před týdnem jsem ale viděla letošní druhý hraný film, který to nadšení zase přiživil, protože se mi líbil mnohem víc než první. No a nevím, jakou náhodou se nové budget dollky objevily v novém Pepco letáku. Šla jsem se tedy podívat do svého oblíbeného na náměstí, kde samozřejmě nebylo nic. Ovšem náhoda tomu chtěla, že jsem se v sobotu dostala do druhého Pepca na opačném konci města (ani nevím, jestli jsem v něm vůbec někdy dřív byla), a tam na mě snad náhodou nebo spooktoberovou štěstěnou čekala jedna jediná poslední Frankie (což je docela vtipné, vzhledem k tomu, že právě Frankie byla v roce 2011 mou úplně první Monsterkou a před lety už jsem právě v Pepcu sehnala basic EAH Maddie Hatter). Nehledě na to, že jsem asi nějakému dítku zkazila Vánoce, jsem ji okamžitě drapla, po šesti letech nová Monsterka do party! *-* A je fakt boží, takže jsem velice hepy. ♥

Samozřejmě vím, že Frankie je oficiálně nebinární, ženský rod používám proto, že TA Monsterka, kdyby s tím měl náhodou někdo problém.

A jak můžete vidět, vyvedl se i zelený pistáciový mozek, osobně mi přijde ještě nechutnější, než byl ten růžový, takový ... odleželý. :D Ale byl moc dobrý, takže jsem ráda, že jsem si mozkovou formu dosyta užila. 8D 🧠 Dokonce i hon na halloweenské pochutiny už byl úspěšný, čokooči a spol. jsou zkrátka každoroční stálice. Ale jsem teda fakt zvědavá na ty tortilla chipsy z modré kukuřice.

No a Fishcaptor Edward ... k tomu asi nemám co dodat, it sort of happened. Asi jen to, že si tu nejspíš nějakou dobu pobude, protože Our Flag Means Death mě opět vzalo (a bere) poněkud víc, než jsem očekávala. :'333 Sice mi to pravda úplně neštymuje do halloweenského moodu, ale našla jsem kompromis! U Pirate Pancakes zjevně nikdy nebudu schopna fangirlit normálním způsobem. ♥♥♥

Když akorát dočítáte Diviners, hned má takové prostředí trochu jiný říz

Vím, že za dva měsíce jsou Vánoce, ale doufám, že si užíváte podzim, dokud je.

Komentáře

  1. Huh, jsem netušila, že Pepco má takový sortiment jako jsou Monsterky. To mě docela překvapilo. Jsem je tam nikdy neviděla a ani mi to k nim nesedí. :D Ale co, congrats k novému přírůstku! Uf... Dva měsíce do Vánoc... Furt mi přijde, jako bychom byli na začátku 2023. :|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je spíš tak výjimečně nárazově, ale tím líp pro mě, podstatný rozdíl pořídit budget dollku za 300 než víc fancy v hračkářství za 1199, že. 😅 Teď už jsou Vánoce v obchodech úplně všude. :'D

      Vymazat
    2. Tak to rozhodně, to je hodně ušetřených peněz! :D Tady je všude pořád Halloween, díky bohu. Ale až přijde vánoční vlna... To bude. :D

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas