Paranormal Inactivity aneb The Great Halloween Bake Off 2023

Rok se sešel s rokem, a i letos jsem se na halloweekend vydala do Ústí. A když už tady teď sedím s pumpkin spice Pusheenem na obličeji (pleťovou maskou, ne kočkou), protože prodírat se italskou angličtinou je na Halloween spooky až až, říkám si, že kdy jindy ten letošní spooktober uzavřít než právě teď.

© Gemma Correll

Jelikož letos svátek připadal akorát na sobotu a bylo všude zavřeno, pojaly jsme to skutečně tak trochu stylem Paranormal Inactivity - dojela jsem vlakem, naběhla na první bus a rovnou dorazila na house party. Ovšem ne jen tak ledajakou, protože jak Míša, tak já, jsme potřebovaly zpracovat dýně, takže jsme měly doslova a do písmene dýňové obžerství. Míša upekla vynikající dýňovo-kakaovou bábovku, já přivezla dýňový chlebíček (musím si pamatovat, že s chlebíčkovou formou si rozumí fakt nejlíp) a navrch jsme měly epochální pumpkin spice kafe s domácím kořeněným dýňovým pyré (zatím jsem vždycky měla jenom sirup a kam se zcela upřímně sere na tohle, absolutní dokonalost *-*). U The Curse of Bridge Hollow jsem si potrénovala na fakíra s pranamatkou, u jednoho z halloweenských speciálů Buffy jsme spáchaly výbornou večeři (Zombie Zucchini Fettuccine) a pak už jsme až někdy do jedné za úplňku chillovaly u The Hauted Mansion (Owen Wilson ftw ♥) a pár dílů The Irregulars, kdy jsem si tedy často nebyla jistá, jestli jsem si něco šlehla já nebo tvůrci, protože ten seriál je skutečně velmi ... zvláštní (obzvlášť v kontextu zasazení do viktoriánské éry). I když nevím, jestli je to zvláštnější než ta teen upíří divnověc, u které jsme v neděli snídaly. :D Každopádně to bylo hrozně fajn, i když mě ta nedělní změna času vždycky tak trochu víc převálcuje a trvá mi minimálně týden, než si na to zase zvyknu.

Vidíte to, a dneska máme den D a mě zase přijde, že ten říjen nějak hrozně rychle profrčel kolem. Ale stál za to a užila jsem si v něm snad všechno, co jsem si užít chtěla. Navíc je to letos zase na nějakou dobu na posledy, kdy mám narozeniny ve stejný týden jako Halloween, takže tu mám krásnou halloweensky-narozeninovou kytičku, která mi tu dělá radost. 🧡🖤 Takže si dejte něco dobrého na zub, pusťte si něco tematického (oh hello, Goosebumps) a hezky si ten dnešní bubuvečer (samozřejmě i den) užijte.

Krásný Halloween vám všem, kdo se tu dnes mihnete!

Komentáře

  1. Huh, dýňovo-kakaová bábovka, to zní zajímavě, taková kombinace by mě asi nenapadla. 🤔 Ty tmavý gerbery jsou krásný! Taklhe tmavý jsem je snad ještě neviděla. 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt hrozně dobrý, příští rok budu péct taky. 🤤 Gerbery byly krásně sytě oranžový, ale ty chryzantémy jsou barvený, ale krásný i tak. :3

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas