Lehce nostalgický návrat do Bradavic hezky na začátek října

Když jsem takhle začátkem léta šla kolem vývěsky muzea, zaujal mě plakát na výstavu s názvem Harry Potter ANEB MUDLOVÉ, PŘIJEĎTE EXPRESS! Nejsem sice rozhodně nějaký fanatický fanoušek až do smrti, ale Harry Potter přeci jenom tvoří nezanedbatelnou část mého dětství a vlastně celou jednu epochu, takže jsem hned dala echo Simče s tím, že bychom i s Honzou někdy mohli zajít, až zas budou mít cestu kolem. No a nakonec na to došlo hezky tematicky na prvního října.

U místa, kde si můžete vyzkoušet psaní brkem, napsáno "I am lord Voldemord"

"To bude asi bratranec."

Jedná se o sbírku věcí ze světa Harryho Pottera jedné paní z Děčína, která je vážně hodně obsáhlá a ve které se dají najít i skutečně vzácné věci, ať už originální nebo limitované. Celkově se výstava nachází ve třech propojených výstavních místnostech a je plná rozkošných detailů, ať už onen přístěnek na košťata, pavouci u okna zdrhající před baziliškem, Mozkomor vznášející se v rohu nebo třeba okřídlené klíče u stropu. Ale dost už keců okolo, račte se podívat alespoň na zlomek toho, co nabízí. :)

Začátek studia vs. konec studia :D

Koš s Brumbálem bylo něco, co mě fakt rozesmálo :D

Vzhledem k tomu, že jsme tam strávili přes hodinu, myslím, že můžu výstavu směle hodnotit jako velice povedenou a věřím tomu, že při každé další návštěvě by člověk našel ještě něco nového, čeho si předtím nevšiml. :3 Dokonce i vstupenky byly k naší velké radosti tematické a přímo na místě jste si mohli koupit i celkem pestrý výběr různých potterovských serepetiček.

No a když už je ten Spooktober, nenápadně jsem lobovala za to, abychom místo naší tradiční kavárny zapluli do Starbucks na PSL, neboť teplou variantu jsem ještě letos neměla ... a zadařilo se. :D Kromě toho jsem ještě ochutnala vynikající pumpkin spice chlebíček (když ho tam měli na ochutnání, tak co bych si nevzala, že 8D), pořídila si další dvě dýňové svíčky (po té limitované od Glade mi voní vnitřek batohu ještě dneska, pumpkins everywhere!) a zaóchala si nad rozkošnou novou, ale taky rozkošně drahou (jakože fakt AU) Draculaurou. Tak jsem si krasavici alespoň vyfotila, když už jsem tu nejnovější řadu viděla poprvé naživo. A navrch jsem ještě hezky pokoutně na nadzemním parkovišti okoštovala červený burčák z jiných krajů. :) Sice nás chvílemi málem ušlapal exodus fotbalofanoušků, ale díkybohu jsme nenarazili na žádná hovádka, všichni se chovali slušně.

Mám pocit, že říjen ještě ani nestačil pořádně přijít a dýňové koření už začínám vylučovat i póry. :DDD Kdyby se ale i nadále nesl alespoň v takovém duchu, jako ta první říjnová neděle, budu víc než spokojená. :3

Komentáře

  1. Ta výstava vypadá fakt dobře. Já se nemůžu dýní nabažit, už jsem je začala nejen pojídat, ale i háčkovat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, to je všechno od jedné paní? To je docela dobrá sbírka. By mě zajímalo, kde to jinak skladuje, když to není na výstavě. Jestli to má doma jako merch, nebo jestli to jen nechává ve sklepě. 🤔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že jsem přemýšlela nad úplně stejnou věcí? Jestli má třeba někde doma tu Ollivanderovo výlohu? Napadlo mě, jestli to třeba vždycky nemá tahle někde vystavené, jednak to vyřeší místo a ještě jí za to platí. 😎

      Vymazat
    2. Já bych to upřímně taky tak 'vočůrala', abych se o to prakticky nemusela starat. :D

      Vymazat
    3. Na druhou stranu, proč to pak sbírat? 😅

      Vymazat
  3. To nevypadá vůbec zle... já mám Harryho ráda, ačkoli také nejsem fanoušek na život i smrt. Víceméně jsem na něm vyrostla. A i když jeho díly vyšly už dávno, je oblíbený... hlavně příchodem podzimu je ho všude plno. S přítelem jsme si říkali, že bychom ho někdy v nejbližší době mohli celého zkouknout...prý dost možná ani neviděl všechny díly 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně ... i když tedy filmy mám spíš spojené se zimou, hlavně ty první.

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas