Don't forget to exercise your demons

Kapsy plné kaštanů z každé cesty parkem mě na říjnu baví stále, protože stále nejsem fyzicky schopna tu krásnou lesklou žmoulací věcičku nechat jen tak ležet na zemi. :') Ovšem to, že by příští týden mohlo mrznout a sněžit mě poněkud děsí, i vzhledem k tomu, že tuhle středu jsem ještě večer šla venku jenom v tričku ... trochu toho normálního podzimu by ještě nešlo? :'D

V pondělí, kdy doslova a do písmene chcalo prakticky od rána do večera a zima byla jak v ruském filmu, jsem se vydala do Ústí (takže samozřejmě, že se na trati muselo něco stát a všechno mělo zpoždění :'D). Ovšem vykompenzovala to skutečnost, že v Nanu Nana měli všechno podzimní o 50% levnější a povedlo se mi konečně sehnat přesně tu vřesově fialovou keramickou dýničku, kterou jsem roky chtěla (ano, buduji menší armádu pastelových dýní), a ještě za polovic ... a taky to, že javorové latté a ten vynikající jablečný chlebíček s karamelem v Costě jsem měla za nastřádané body, takže gratis. *-*

"Vidíš, můžeme jít spolu na ryby ... nebo se nechat sežrat klaunem z kanálu."

- Klub žlutých pršiplášťů -

Hlavně jsem ale jela Míše předat jejího halloweenského Pusheena (letos je extra cute 💜) a na oplátku si vypůjčit mozkovou formu, na kterou jsem si letos včas vzpomněla, že ji má, abych do ní letos hezky k příležitosti pátku třináctého udělala jahodový puding (třeba taková sekaná by asi byla taky zajímavá, ale to už je na mě až moc morbidní :D). Ale povedl se, myslím, že ještě stihnu udělat zombie zelený, pistáciový. :D

No a aby toho nebylo málo, příštím týdnem se ze mě stává pančelka, doučovací angličtinová, zatím jednoho středoškolského děťátka, ale uvidíme, kam až to povede (možná k ní časem přibyde i jedna paní. Zatím se tedy občas derou na povrch válečné flashbacky z praxí na základce (což je ostatně i jeden z důvodů, proč se i přes pedagogické vzdělání klasickému školství vyhýbám jak čert kříži), ale zároveň se i těším, protože tohle dítko se očividně učit chce. :3 Tak uvidíme, jak nám to půjde. Už jsem se o tom tady jednou okrajově zmiňovala jako o něčem, na co se těším, ale zároveň z toho mám trochu strach ... tak směle do překonávání sebe sama! :)

Zatím je říjen prostě hodně fajn, tak doufám, že mu to ještě vydrží. :3

Komentáře

  1. Hodně štěstí s doučkem! To dáš! <3 Ježiš, ty houbové hrníčky jsou tak pěkné... Ale jsem ráda, že jsem od nich daleko, bych byla moc smutná, kdyby se mi při stěhování rozbily. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se rychle vyprodaly, takže ne to dlouho nepokoušelo. 😎 Po první hodině to vypadá, že to půjde. :3

      Vymazat
    2. :D chápu, ono je to tak snad i lepší

      Vymazat
  2. Doučování je opravdu kolikrát překonání sebe sama, ale když pak vidíš ty výsledky, že to dítě/dospělý je do toho najednou nadšený, stojí to za to. Pusheen je opravdu cute, kde se dá sehnat?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas