Hot girl summer is over, it is now goth girl fall

Autumn killed the summer with the softest kiss ... KONEČNĚ! Volejme sláva a tři dny se radujme, spooky season je zase tady! 🍂🍁🌰

Září je zatím docela funny měsíc. Týden poté, co jsem si uhnala úžeh a začala zase normálně jíst, jsem si hnula zády tak kvalitně, že mě po dvou dnech tahání nohy za sebou a nemožnosti se prakticky jakkoliv normálně pohnout uvolnila až zázračná tabletka (a díkybohu za ni). Blíží se narozeniny, tak se evidentně začínám rozpadat. :'D Ach jo. Ale ještě předtím, než se ze mě stal přechodně mrzáček, se mi podařilo najít houby na další nasušenou sklenici, takže aspoň, že tak! A už začínají padat vlašáky, takže kromě červené řepy a černé ředkve se přeci jenom na zahradě alespoň něco urodí, letos je to dost bída.

Nicméně podzimní rovnodennost s sebou přinesla počasí, které na ten podzim konečně začíná víc vypadat, takže jsem spokojená. Konečně jsem stihla ochutnat i Pumpkin Spice Frappuccino, aniž bych z něj mrzla (aneb první tekutá Pumpkin Spice věc této sezóny, pokud nepočítám ty vynikající limitované Schogettky *A*), a na teplou variantu se samozřejmě chystám taky, až to bude ještě podzimnější. Ale ta brzká rána už jsou taková správně crispy a i na stromech je vidět, že to listí už pomalounku polehounku začíná chytat barvy, takže již brzy. 8D

P. S. Kokosovo-mandlové chai latté je ultimátní verze chai latté a nepřesvědčíte mě o opaku. 🤎

Komentáře

  1. Tak hlavně, jestli už je to lepší, záda jsou záda, asi se to s námi bude jen zhoršovat :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muscoril mě postavil na nohy, díky bohu. 💊 Jde to progresivně, ale nečekala jsem to až tak rychle. 😅

      Vymazat
  2. chudáci ti kostíci, co jsi jim to provedla, ty neřáde 😂 takhle je napíchnout, ani po smrti nemají trochu klidu, kukuřici na Tebe! 🌽

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas