Burčák season je předzvěstí pumpkin season

Kde jsou ty časy, kdy jsem úderem prvního září rozsvěcela dýňová světýlka a koukala na Hocus Pocus, i když venku bylo třeba 30. :D Teď už to beru střízlivěji a i když září pořád beru víc jako podzim než ještě léto, je to prostě už léto babí a to má úplně jiný feel než klasické léto prázdninové. Navíc, toho prvního září může člověk klidně vytáhnout dýně v pastelových odstínech a ty echt halloweenské věci si nechat hezky až na podzimní rovnodennost, že. 😏

Jak říkám, přelom srpna a září je na full on dýňování fakt ještě brzo, ale na ten burčák je to čas úplně ideální. Nehledě na to, že mi ho na náměstí už začali prodávat (zase hezky náš regionální), takže let the festivities begin! 🍇 Vlastně docela i marně přemýšlím, jestli jsem kdy měla burčák už dvakrát ještě v srpnu (a jestli ano, tak už to bude pěkných pár let), takže díkybohu za ty dary. Doufám, že v některý z nadcházejících zářijových týdnů budou mít i červený, protože ten je taky moc dobrý. Burčák je lék a člověk si ho prostě musí užít, dokud je.

Ještě hezky na závěr srpna jsme se sešly s Míšou, jen tentokrát bylo na piknik moc mokro a moc zima. Ovšem daly jsme si perfektní thajský oběd (smažená rýže ftw), u kterého jsme si vyměnily svátkové dárky (v mém případě sice trochu předčasně, ale co, radost je radost), a kdybychom se nevydaly mrknout do Sinsay, nevěděla bych, že tam od začátku minulého týdne nabral podzim plné grády. A tím pádem bych ani neodešla bez božího dýňového povlaku na polštář a ještě božovějšího hrnečku - vždycky si říkám, že už žádné další hrnky kupovat nesmím, ale tenhle byl prostě must-have, no uznejte. 🧡🎃 A na závěr jsme si i poseděly venku ještě u růžových letních drinčíků, než zase převezme vládu Pumpkin Spice. Naše nové heslo totiž očividně je, že jsme Kenough, i když si někdo myslí, že jsme toxic. 💪

A ne, nešálí vás zrak. V Kiku už na konci srpna jednou Vánoce. Gothic Christmas v černobílé. Potřebujete-li černé válcové svíčky na rituály, skočte si do Kiku. :')

A pokud je na vás tohle skutečně ještě hodně brzo, užívejte si zbytky léta.

Komentáře

  1. Ty dýňový věcičky jsou moc pěkný, to bych se asi ani já neudržel a koupila to všechno. :'D Jinak ten Kik výběr teda spíš vypadá jak goth Halloween výběr, než vánoční výběr. Ale to je asi moje preference. Fakt neuznávám vánoční věci už v srpnu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam na to čuměla jak tele na nový vrata. :') Ale vedle měli ještě Vánoce v růžové a podzim šoupnutý stranou. Too fucking soon.

      Vymazat
  2. Vánoce v srpnu je naprostá šílenost. Ale co si budeme, já už si dělám časový harmonogram a seznam ingeridencí na cukroví. Nechce se mi to kupovat na poslední chvíli. Mouka a máslo se nikdy neztratí. :D Jinak ale spíše scháním dekorace na Halloween. Hlavně něco na dveře, což první návrh od muže byl kostlivec, ale to zase sousedům nechci v noci způsobit infarkt. :D Tak snad něco najdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to plně chápu. 😎 U nás v KIKu měli plastové kostlivce v životní velikosti, ale to by asi fakt na infarkt bylo. 😂 Nebo třeba takový ty policejní padly na místo činu.

      Vymazat
    2. Pásky, samozřejmě, autocorrect měl jiný názor. 😅

      Vymazat
  3. Já se už na podzim na podzim těším kvůli dýním a sama už od posledního týdnu srpna háčkuji dýně a ozdoby :D Ale přijde mi, že ty sezónní dekorace vytahují v obchodech čím dál tím dříve, což se mi už tolik nelíbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Háčkované dýně musí být super! 😍 Letos to je i na ten KIK fakt extrém. Jsem zvědavá, co budou mít třeba v listopadu.

      Vymazat
  4. Já už mám podzim, trochu mi to teď hatí to počasí, ale jak nastane září, jedu podzim, dýně a na začátku října už se těším na Halloweenskou výzdobu, kterou nakupuju už teď :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas