Interview with the Vampire

Konečně full on queer vampires aneb to, co jsme při čtení stejně všichni věděli, nebo si to minimálně mysleli? Hell yes! A to jsem k tomu přistupovala dost s rezervou, protože jsem si nebyla jistá, jak všechny ty změny budou fungovat ... ovšem nakonec jak zasazení do New Orleans (už bych se fakt ani nedivila, kdyby tam fakt upíři reálně byli :D), tak Louisova rasa nakonec jak v kontextu historickém, tak v existenčním, fungují fakt dobře (plus minimálně v té existenční rovině, ale vlastně i v kombinaci s tím historickým kontextem, z toho vyvstává další hromada věcí k zamyšlení). A i to obsazení je tady ve výsledku fakt *chef's kiss*. Nejdysfunkčnější a nejtoxičtější upíří rodinka mě zkrátka velice bavila a jsem fakt hodně zvědavá na to, co přinese další řada. ;)

Komentáře

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas