If gay means happy, I'm not gay

Červenec se přehoupl v srpen a počasí začalo víc než cokoliv připomínat podzim, ehm. A ano, jsem moc ráda, že víc prší a není pětatřicet ve stínu, protože konečně zase začíná růst tráva, ale přeci jenom bych ještě uvítala alespoň trochu (normálního) léta a babího léta. Jakkoliv je mám ráda, ještě není dýňový čas! :'D

Povedl se mi snad kauf roku, protože Ghiblotéku, která normálně stojí osm stovek (au AU), jsem pořídila za 269 (aneb když nakombinujete Black Friday ceny ještě s poslaným kódem na 40% a ono to jde o_O). A hned jsem si i doplnila mezery, protože čtyři ze všech zmiňovaných Ghibli filmů jsem v té době ještě neviděla (a u některých o nich ani nevěděla).

Po půl roce, kdy už jsem to ani nečekala, vyplaval na lednový pátek třináctého ztracený náramek ... a na naprosto nečekaném místě v úplně jiné místnosti, kde bych ho ani nečekala a tedy nehledala. Vskutku záhada. 🧐

Zkoukla jsem druhou řadu Good Omens ... a byla jsem strašně moc spokojená a hepy jak dva grepy (protože perfection, jak jinak), až do chvíle, než toho opeřeného idiota nenapadlo nic lepšího, než vytáhnout Steda. NOT THIS SHIT AGAIN. 💔

NE, Buddy Holly tu nebude, stačí, že už mi několik dní bydlí v hlavě ... a neplatí nájem!

A nový Heartstopper jakože fajn, ale že jsem na to už fakt stará jsem si uvědomila ve chvíli, když mě mnohem víc než vztahy všech těch hlavních pubošů zajímal vztah mezi jejich fyzikářem a výtvarkářem. :'3 Puberťáci už mě prostě nějak přestávají bavit. #sorrynotsorry 

Je docela vtipné, když jdete do lesa na houby a (kromě hub, i na ty nakonec došlo) najdete mega jelení paroh (který si samozřejmě odtáhnete, protože už je až na nějakou tu lehounkou zeleň krásně čistý), přeměřovala jsem a má 63 cm. :D

A taky se možná začíná rýsovat něco, na co jsem kývla a z čeho jsem střídavě nadšená a trochu vyděšená, takže abych to nezakřikla, hezky si to nechám pro sebe.

Mějte se fanfárově. A upečte si třeba koláč. :3

Komentáře

  1. Ghiblotéka za pakatel 800,- původní ceny, no ty vole, proč jsou knížky tak drahé. :( Ale gratulki ke slevě, to je dost dobrý deal. :D Jinak 'what are thooooooose?!' na tom posledním obrázku uprostřed? Jedeš kroksy? :D Tady jedou kroksy úplně nskutečně, ještě si to lidi zdobí. Minule jsme se ze zvědavosti zastavili v jejich shopu a tam byla plný stůl pinů na boty. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou balkonový crocsy! 😂

    OdpovědětVymazat
  3. Já jen doufám, že se mi nehodláš třeba odstěhovat na druhou stranu světa 😀😁, v tom případě ty pěsti nedržím 😅

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas