Prázdninový feel s trochou lepry

Ne, ten název opravdu není výplodem chorého, horkem uvařeného mozku, to je realita.

V podstatě.

To ještě všechno bylo takové letně cottagecore

Na první polovinu července jsem měla spoustu plánů, že si udělám dva týdny volno a užiju si to. Z nich nakonec vyšla prakticky jenom první věc (která ale byla v podstatě povinnost, takže tomu odpovídá i míra nadšení) a návštěva Tamdy. Během červencových svátků se ze mě neplánovaně stal ošetřovatel lepry, tedy moc pěkně rozlitého pásového oparu (což je fakt něco, co nechcete, a obzvlášť ve vlnách veder, jsem fakt šťastná, že jsem to nechytla taky). Aneb nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůř. :')

Nicméně, v Tamdě jsem si stihla pořídit (a sežrat) zmrzlinové mochi (což je něco naprosto dokonalého a rozhodně jsem neskončila u manga, chci ochutnat minimálně ještě kokos a matchu) a taky mi dorazily piny (Utena s Anthy se tedy zřejmě někam zatoulaly, což mě trochu popudilo, protože jsem na ně byla nejvíc zvědavá a taky byly nejdražší, ale jestli nedorazí, holt budu reklamovat). Sice jsem si připadala trochu nepatřičně, když jsem prakticky samé dýně přebírala v tílku a kraťasech a nejradši bych se svlíkla i z kůže, ale jsou boží boží BOŽÍ! *-* A taky z těch zrušených věcí jak fénix z popela vyvstaly věci nové, které snad neodpadnou (lepra joke), takže yay!

Doufám, že jste ten včerejší nechutný Mordor ve zdraví přežili. Přiznám se, že osobně už se pomalu zase začínám těšit na podzim. ^^"

Komentáře

  1. Upřímně, jak včera, tak i předevčírem bylo strašně. Ale teď je líp. Víkend se strávil převážně v bazénu i s prckem, který byl dost spokojený. Člověk by řekl, že ty dvě hodiny ve vodě ho utahají, ale kdepak. Energie na rozdávání :D

    OdpovědětVymazat
  2. Uf, pásový opar a ještě v tomhle počasí... No, tak to muselo být žůžo labůžo pro všechny zúčastněné. Snad už je teď líp, pásové opary jsou svině, kamarádce se to snad 2x vrátilo. Taky byla moc nadšená. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekonečné žůžo labůžo. :') Ale už je to podstatně lepší.

      Vymazat
  3. Počasí děs, akorát tak se někde natáhnout k vodě. Ty piny jsou naprosto boží ♥ a dostala jsem chuť na zmrzku, takže plán na následující dny je jasný xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou, jsem ráda, že mi dorazily aspoň tyhle. Dneska jsem měla další. 🍦😋

      Vymazat
  4. Počasí jako na houpačce, takže je mi furt zle z tlaku

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas