Motýle a brouke aneb breberky (nejen) Českého středohoří

Letos se u nás prostě koná hrozně moc zajímavých výstav, a jsem za to fakt ráda. HMYZ, krása a bohatství Českého středohoří vystřídal Japonsko a samozřejmě, že jsem si hmyzáky všeho druhu nemohla nechat ujít. 🦋🐛🦗🐜🐝🐞

Výstava se, jak už je zřejmé z názvu, soustředí především na hmyz nacházející se v Českém středohoří, a pokud mám být upřímná, absolutně jsem netušila, jaké ohromné množství motýlů všech barev a velikostí (až po úplně pidi midi píďalky a píďalinky, které spíš vypadají jak náušnice), denních i nočních, se tady dá najít. *-*

Kromě hmyzáků z našich luhů a hájů jsou ale vystaveni i tropičtí fešáci, ať už motýlí nebo broučí, a pozornost je věnována i včelaření nebo právě sběratelství všemožných hmyzích breberek. A dokonce se můžete i pokochat pohledem na tři druhy živých strašilek. :3

A aby toho nebylo málo, můžete se i něco přiučit na poli forenzní broukologie a různých hrdobců (pokud jste alespoň trochu kulturní člověk, tak víte :D) 💀💩

Je to tedy výstava ohromně zajímavá a poučná, a člověku často až přechází zrak, jakou nádheru lze na tom našem světě ještě pořád potkat.

Komentáře

  1. To je krásné. Ta výstava musela stát za to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Někteří ti hmyzáci jsou moc pěkní, úplně to láká si sáhnout. *w * Docela mi chybí běhání po zahradě a otravování motýlů, včel, čmeláků a další havěti. :D Docela mě překvapilo, jakou ligu tu jedou děcka, viděla jsem několik skupinek se síťkama a v takových těch širokých kloboucích, jak se prochází po trávě u baráku a hledají brouky. Já si musela jako malá vystačit s kyblíčkem, do kterého jsem chytala jen kobylky, na větší jsem neměla odvahu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Koreji u dětí asi tak dost frčí roháči jako v Japonsku, nebo ne? 😁 Na balkon na lichořeřišnici mi lítá tlusťoučkej čmelda a občas i dlouhozobka, nedávno i zelená vážka, takže jsem spoko. :3 🐝

      Vymazat
    2. Frčí, frčí, ale popravdě jsem tu zatím viděla (a hlavně taky slyšela :D) jen cikády, nechutně velký pavouky a teple kvákající žáby (pošlu na TW, dost jsem se nasmála). A to jsem docela aktivní hledač hmyzu, když jdu na procházky. :D

      Vymazat
    3. Potřebuju teple kvákající žáby! 😂

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas