Až si pro mě přijdou funebráci, nebudu doma, budu v práci

Ach jo, nějak se mi to tu začíná hromadit a nestíhám ... ale on je ten přelom června a července vždycky takový dost hektický, takže vlastně žádná novinka. :'D

Přinesla jsem si do Costy vlastní kimči, sue me 8D

Červen je totiž taky strašně fotogenický měsíc, i když zase trochu jiným způsobem než květen. Červené jahody a třešně, oranžové denivky, muškáty všech možných i nemožných barev, rozkvetlé balkony, počasí ideální na víkendové buřty z ohně k obědu ... prostě nádhera, pokud tedy zrovna není 35 ve stínu. Ale letos jsme se zatím *klepe na zuby* obešli bez nějakých bouřkových srabinců, tak snad to vydrží.

Z Aliexpressu mi dorazila další várka různých dárečků, a tak jsem si konečně zase jednou objednala i něco pro sebe (dokud ještě pošta jakž takž funguje, ehm), menší armádku rozkošných anime a halloweenských pinů, tak jsem na ně fakt natěšená. :3 Ta radost z přicházejících balíčků je fakt obrovská. :D

No a v závěru školního roku jsme se zase jednou v Ústí sešly s Míšou. Nový karamelový mrkváč je v Costě asi mým novým oblíbeným dortem, už jsem ho měla podruhé a je fakt vynikající. *-* No a nasávání praskacích borůvkových kuliček širokým brčkem z frappé mě vrátilo o x let zpátky do první éry bubble tea. :D Bylo to zkrátka zase jednou takové milé knižně-povídací odpoledne kavárenských povalečů. ♥

Tak se zatím mějte se fanfárově a užívejte si léto, případně prázdniny, pokud je ještě máte. Ale i my pracující teď před sebou máme parádně prodloužený víkend, a to se vyplatí. ;)

Komentáře

  1. Já mám od 18 narozenin invalidní důchod, takže do školy ani práce nechodím. Jinak já bouřky naprosto miluji, takže mě dost sere, že nijak extra žádné nejsou, pro mě jsou bouřky místo televize.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když máš venku kytky, o který se staráš, aby byly pěkný, tak fakt nechceš, aby ti je totálně rozmrdaly kroupy a přívalový deště. -_-

      Vymazat
  2. Ten nadpis mi připomněl písničku od Umbrtky, zpívá se v ní 'Neboj se, bábo, bytové samoty, ty musíš do smrti vytvářet hodnoty. Jako květ divizny uvadá vestoje, Kdo stroji přísahal, má zemřít u stroje'... Kapitalizmus nás stejně nenechá jít do důchodu, co si budeme. :D Ukaž piny! Chci vědět, jestli k Tobě poslat ninji na lup! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je prý hymna důchodce. 😂 Piny máš na Twitteru, ještě jsou u soudruhů v Číně. 😎

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas