Vyděržaj pianěr!

Mood posledních dní? Asi takhle nějak.

*9 to 5 playing in the distance*

Ale jak se říká, práce šlechtí ... nebo osvobozuje? Prostě tak nějak, víme. Navíc, být rich bitch je určitě lepší než poor bitch nebo prostě jenom bitch, tak.

A proč mi sem sakra už několik dní pořád leze tolik lidí ze Singapuru?! o_O

Jaro je odešlo prakticky bez rozloučení a nebýt jednoho (krásného, nádherného) deštivějšího dne, kdy mě chytly takové podzimní vajby, že jsem obědvala (překvapivě dobrou) dýňovou nudlovku, prakticky už (i když ještě neoficiálně) úřaduje léto. A s ním i další várka barev a jejich kombinací. 🌼

Ten nádherný tmavý kosatec prostě prolezl plotem od sousedů a vykvetl na naší straně plotu, stejně jako se k nám rozšířily i ty kopretiny :D

I na balkonech to všechno krásně kvete, jen ten slunečník jsem letos musela instalovat už v květnu, aby mi to slunko neupálilo. A letos dokonce zase vykvetl i křín, který snad ještě nádherněji voní, než vypadá. :3 Chtělo by to ale, aby zase Květuška Pařízková zaskočila za Dešťovou vílou, protože to tu už zase začíná vypadat jak na Sahaře a těch pár plivanců, co se vypaří ještě předtím, než dopadnou na zem, prostě nestačí.

Tahle žmoulací 3D pouzdra jsou fakt nej ... vždycky, když si tady u bubble tea různě přelévám ty kuličky (které i lehce chrastí *-*), si vzpomenu, jak jsem jako dítě měla pantofle, ve kterých takhle "plavaly" červené rybičky ^w^

Fakt nevím, kam se ten červen poděl, když už je polovina v tahu. Každopádně i když ještě léto oficiálně nezačalo, nějak došlo na to, že už mám na cestě větší než malé množství dárků ke všemu možnému, na co dojde nejdříve na podzim a převážně až v prosinci. ^^" No co, vždy ve střehu ... ono se to sice nezdá, ale jestli to bude i nadále tahle utíkat, za chvíli je to tu!

Tak se mějte fanfárově a neuschněte.

Komentáře

  1. Haha, přemýšlím, jestli ty přístupy ze Singapuru nejsou moje vina. Používám tu dost VPNku, protože korejský internet sucks. Ale možná to budou boti. :D Práce je pěkně na hovno, když je jí tolik. Takže nevím, jestli to šlechtí, když nevíš, kam dřív skočit. :D Uuuuh, jak mi chybí kosatce. Tady je jich tak málo, není to tu úplně obvyklá květina. Ale zase tu kvetl jasmín a teď kvete juka... A už se těším na podzim, je tu strašně a to to pravé léto ještě nezačalo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bys měla na svědomí 100+ přístupů za den, to se mi nezdá. 😄 Zrovna na jukách jsem dneska páchala genocidu mšic, letos jich pokvete hrozně moc. Akorát začala první letošní hrát wave a upřímně to nedávám už po prvním dni. 🥵

      Vymazat
    2. No ty vole, jsem fanda, ale 100+ za den fakt nedám. 😄 Hrozný, co? Nejlepší je kombo horka, slunka venku a ideálně třeba 80% vlhkosti. To bych padla. A ještě do toho hnojí pole, ale tohle je jiný odvar, než v ČR. To tě ráno probudí a vypálí ti to chlupy v nose. ☠

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas