The Last of Us

Původně jsem na zombie houby ani koukat nechtěla (protože toho bylo všude moc), ale nakonec díkybohu za ně, protože mě krásně provázely covidovým týdnem. A taky mě zombie houby bavily velice už v knižní sérii Všemi dary obdarovaná (není to stejné, to ani v nejmenším, ale pokud se vám líbilo jedno, určitě se vám bude líbit i druhé). O hře vím akorát to, že existuje, takže jsem do toho šla prakticky na blind, ale vzhledem k tomu, že jsem hodně často měla pocit, jako kdybych sledovala něčí gameplay (což jsem svého času dělávala ráda), beru to jako dobré znamení. Skvělá kamera, hrozně hezká hudba a příběh ... no, jeden díl mě rozložil poněkud víc, než ostatní (hádejte který :')). Těším se na další řadu, tenhle typ postapa zjevně fakt můžu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas