Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru

Čerstvý středoškolák Wakana Gojo má velký životní sen - být stejně dobrým tvůrcem tradičních panenek Hina, jako jeho dědeček. Proto pilně trénuje malování obličejů, ve kterém není ještě tolik zručný jako v šití jejich zdobných oblečků plných detailů. Kvůli dřívějším ne zrovna dobrým zkušenostem však svůj netypický koníček úzkostlivě udržuje v tajnosti. S ostatními spolužáky a jejich zájmy o populární kulturu si tedy moc nerozumí (respektive se ani nijak nesnaží s nimi mluvit a přijít do kontaktu) a není tedy divu, že si od začátku střední školy nenašel prakticky jediného kamaráda. Marin Kitagawa je jeho pravý opak - neobyčejně krásná a stylová sebevědomá dívka, v jejíž blízkosti chce být každý. Každý žije v úplně jiném světě ... a přesto tomu náhoda tak chce, že se jejich světy střetnou. Když Marin zjistí, že Wakana umí šít na stroji, svěří se mu se svým vlastním koníčkem - cosplay, který podle Marin představuje nejvyšší možnou mez lásky k dané postavě. Marin by tedy ráda cosplayovala, ale její schopnosti šití na stroji jsou víc než bídné. A tak se jí podaří Wakanu, který dosud nikdy nepracoval na oblečení pro skutečnou osobu, umluvit na realizaci jejího prvního cosplaye ... i když, spíš by se dal (k Wakanovo lehkému zděšení) nazvat kozplayem, neboť Marininy oblíbené postavy pocházejí především z eroge her. A tak spolu začne tahle na první pohled nesourodá dvojice trávit více času a z jednoho cosplaye jsou najednou dva, tři, čtyři ... to by bylo, aby minimálně z jedné strany nepřeskočila jiskra!

Poté, co jsem si minulý týden lehce zaslzela u live action Kimi ni Todoke, jsem najednou měla chuť na nějaký kratší romcom. A jelikož zrovna romcomy s otaku tématikou (nebo minimálně ty, co jsem viděla), byly vždycky takové milé záležitosti, padla volba sem - a nelituji! Je to milé, vtipné a s takovou dávkou fanservisu, u které nemusíte kroutit očima (člověk s tím musí tak nějak počítat, ale vysloveně to neobtěžuje). A taky to podle mého názoru ukazuje cosplay velmi realistickým pohledem (co do náročnosti, jak výrobní, tak finanční a celkově všechno kolem toho), což je fajn. :3 Těším se na druhou řadu!

Komentáře

  1. Hrozně se mi líbí ta kresba a Marininy hadry, ale tbh občas jsem se u toho cítila nepříjemně, že jsem to anime skoro dropla :D Na druhou sérii se ale asi taky podívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to nějak trefilo do noty. :D Vizuál to má fakt hrozně pěknej.

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas