I'll dance, dance, dance with my hands, hands, hands

above my head, head, head ...

Tak přesně tak, jak lidem už leze na nervy tahle písnička (ačkoliv k nim nepatřím), už na nervy leze mě všechno kolem voleb. Čeho je moc, toho je příliš ... ale teď už zase z trochu jiného soudku, když už je první měsíc nového roku v čudu.

Leden je pro mě takovým lehce rozmazlovacím obdobím. Ne že bych si dávala nějaká předsevzetí, abych se pak měla nad čím stresovat, ale ráda zkusím něco nového nebo si prostě ráda udělám radost. Tak jsem si v rámci pitného režimu a posílení imunity pořídila cute šumivky (které jsou, když si je člověk udělá do toho velkého sedmičkového shakeru, i akorát sladké a chutnají mi), slevový kupónek na e-shop ze Sinsay jsem využila na rozkošnou podzimní kosmetiku s Pusheenem (nejen, že je rozkošná, ale taky nádherně voní! *-*) a jsem hepy.

Když už se to počasí nemůže rozhodnout, jestli bude zima nebo jaro, nejdřív je vysloveně vedro, pak začne mrznout a chumelit tak, že si připadáte jak někde na Sibiři, pak je pro změnu zase pět stupňů nad, ale pro změnu leje jak z konve a brutálně fičí, člověk už neví, jak se má obléknout a co si o tom vlastně myslet. ^^"

And that's all folks.

A pokud vám to už celé leze krkem stejně jako mě, tak tady máte ještě jedno naředění v podobě pár kousků z výstavy nesoucí název cooltovní Conversky. Samozřejmě jich je vystaveno víc, ale tyhle jsou pro mě top. :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas