První konečně uskutečněný sudetský Silvestr

Já už vlastně ani nevím, kolikrát jsme se s Míšou na společném Silvestru domlouvaly a kolikrát to nevyšlo. Důležité je ale to, že letos, respektive vloni (to zas bude trvat celý leden, než si zvyknu ^^") se tu smůlu konečně podařilo přeseknout a vyšlo to! 🍾🥂🎆

Vybavena taškou pochutin a dospělých malinových bublinek jsem se lehce před druhou v naprosto jarním počasí vypravila do Ústí, kde bylo v centru tak mrtvo, že jsem to snad nezažila (jednak Silvestr a jednak bylo zavřené Fórum, ale i tak to bylo takové solidní postapo). Vtipné ovšem bylo, že se mnou posledním ústeckým busem jel týpek se soudkem Heinekenu. :D

Na místo činu jsem se tedy dostala úspěšně a pak už nic nebránilo tomu, abychom začaly pařit. V překladu to znamená, že jsem si očuchala nové svíčky, zapůjčila si do nového roku jedno čtivo, jedlo se a pilo (ano, vypila jsem sama celou láhev malinového Avanti, protože Míša měla broskvové rychlé špunty, a vůbec se za to nestydím, bylo vynikající!). Taky se samozřejmě hrály hry, jmenovitě Kočičí klub (sbíráte a krmíte kočičky) a Labilní jednorožci (což už asi hovoří samo za sebe, že :D).

A na závěr se koukalo na filmy, Slumberland, který byl fakt boží, takový miloučký, a Matilda the Musical, u které nějak úplně nevím, co bych k ní řekla ... snad jen to, že to bylo trošičku moc překombinované a strašně moc britské. :'D Ale školní heslo ve znění Children are maggots nemělo chybu, to zas jo. :D

Ohňostroj šel tak trochu mimo mě, od Míši z kopečka na něj sice byl fakt dobrý výhled, ale čím jsem starší, tím víc mi přijde nepochopitelné jednak vyhazovat takové prachy za pár ran a světýlek a jednak mě to štve kvůli zvířatům. Samostatnou kapitolou jsou ovšem lidé, kteří neváhají ty petardy střílet rovnou z okna pod vámi nebo ti, kteří zřejmě jedou v jiném časovém pásmu a musí bouchat ještě ve dvě. :'D

Každopádně, v půl druhé, kdy se šlo spát, jsem si fakt už připadala trochu jako zombie a nedošlo dokonce ani na ranní ptáče, byla jsem ráda, že jsem se vyspala do devíti. :D A i když se klasicky na Nový rok cítím tak trochu přejetě (a moc k tomu nepřispívá ani to, že zítra už je normální všední den, aučinky), jsem hrozně moc ráda, že to konečně vyšlo a že jsem příchod roku 2023 zažila ve fajnové společnosti. :3

Komentáře

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas