Po pitvě každý generál

Vlastně ani nevím, kterou nohou jsem do roku 2023 vykročila, ale důležité je, že to bylo nohou a ne tlamou, to vždycky potěší. A vida, už jsou z něj pryč prakticky dva týdny. Šílené, jak to letí ...

• Po hodně dlouhé době pracovně pomalu nevím, kam dřív skočit, a jsem za to strašně moc ráda! Není lepšího léku na to, aby si člověk zase připadal hodnotněji! I když si už dlouho nedávám žádná předsevzetí, leden je pro mě vždycky takovým rozjížděcím měsícem a jsem fakt vděčná, že ten letošní zatím byl rozjížděcí i v tomhle směru a ne jenom v anime, knížkách a filmech. :'3

• Premiéra domácí pekárny dopadla na jedničku (samozřejmě, že jsem co chvíli chodila čumět s baterkou do toho průzoru, ne že ne :D) a chlebíky jsou jedna báseň. *-* Zatím tedy peču z chlebových směsí, na experimenty je času dost a taky na ně dojde (už mám vyhlédnutý pizza chlebík, om nom nom). 🍞 Zatím se s nimi alespoň chlubím každému, kdo se nechá ... jó, někdo posílá nevyžádané dickpics, Saku posílá breadpics. :D

• Čajovky s vůní kapůča jsou do tohohle rozmáčeného období fakt perfektní. Jen má člověk večer strašnou chuť na kafe, což úplně optimální není. ^^" Ale když to nakombinujete ještě s velkou svíčkou s vůní horké čokolády, máte smyslovou svačinu budoucnosti, ze které nepřiberete ani gram.

Chytit hned v lednu první pátek třináctého a zrovna na prezidentské volby (a někdy během noci na něj ztratit z ruky náramek, lezla jsem už snad i po stropě a zatím nikde nic :'D), to je celkem bold move. Do toho venku začínají vylézat sněženky a na balkoně se chystá kvést červený petrklíč ... letošní leden je zkrátka zatím takový spíš aprílový, ale prozatím nemám důvod si stěžovat.

Komentáře

  1. Taková sváča budoucnosti by se mi hodila, i když poslední dobou mám chutě na čokoládu až hanba xD Divím se, že se proti těm volbám alespoň jeden z potencionálních prezidentů neohradil - přece jen přesně to mohlo čistě vědecky ohrozit jejich šance :DD Jsem ráda, že se ti zatím dařilo, věřím, že to bude pokračovat i nadále

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo to datum nakonec bylo víc než vystihující? Kdo ví. :D Díky za milá slova. :)

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas