Only Murders in the Building

Páni, tak tohle bylo nečekaně velice milé překvapení (sice mi to nezávisle na sobě doporučovali dva lidé, ale člověk stejně nikdy neví, že jo). Když jsem si to někdy začátkem prosince šoupla na Disney+ do Watchlistu jako něco, na co bych se v rámci využití toho volného přístupu mohla mrknout, úplně jsem nečekala, že to zkouknu za tak krátkou dobu (takže teď rovnou druhou řadu, děkuji pěkně). :D Trio amatérských čmuchalů ve formě dvou staříků a jedné mlaďošky s vlastním true-crime podcastem o vraždě, ke které došlo v bytovém komplexu, kde všichni tři bydlí, mě zkrátka nakonec dostalo víc, než bych čekala. Je to moc fajn. :3

Komentáře

  1. Už jsem to měla nějakou dobu ve watchlistu, takže když jsem to viděla u tebe, rovnou jsem si to šla pustit. Ta druhá série je taky super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, už jsem ji taky zvládla. :D Je to takový prostě milý. :3

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas