Můra noční předvánoční

Akorát, že ona to vůbec noční můra není, jen mi zase došla kreativita ohledně názvů. :D Spíš naopak, letošní prosinec a advent celkově plyne v takovém duchu, že má člověk po třech letech zase pocit, že je svět v pořádku. :'3 A fakt si to užívám. ❄️

Třetí adventní víkend se u mě nesl už skoro tradičně ve znamení pečení (zastávám názor, že když už je ta trouba jednou rozpálená a vyhřátá, tak ať se to upeče všechno najednou a je od toho pokoj). No a jelikož jsem si z Liberce kromě božího buclatého jablíčkového vykrajovátka přivezla i recept na vynikající makové linecké slepované povidly s rumem a povedlo se mi sehnat nemletý mák, měla jsem jasno (aneb vloni bylo cukroví vepřové, letos opiové :D). Ze všech pečených i nepečených druhů už mi tedy chybí jenom vosí hnízda, která ale vždycky páchám až těsně před Vánoci, aby vydržela. Tak jsem zvědavá, jaký budou mít maková jablíčka úspěch. :3 Taky jsem ochutnala bílý svařák (který je skoro tak dobrý jako červený, obzvlášť, když mrzne až praští) a Ježíšek mi přinesl celou mraženou kachnu, jsem bohatá nevěsta. :DDD

V pátek odpoledne jsem se vypravila do Ústí na taky už tradiční vánoční sraz z Míšou (a asi poprvé jsem fakt žehnala skutečnosti, že v hromadné dopravě nosím respirátor, protože jeden jediný ucpaný záchod provoněl celý osobák a obávám se, že bez respirátoru bych tu žumpu asi fakt nedala :'D). V Tigeru se mi podařilo sehnat ještě pár drobností pod stromeček (konečně měli lékořicové medvídky, díkybohu!) a pak už nám nic nebránilo zasednout ve vánočních svetrech do Costy k hrncům višňové horké čokolády (miluju ji, včetně té sparkly posypky v mé barvě *-*) a dortíkům (v mém případě vánoční jablečný koláč, kterého bych se klidně užrala, jak výborný byl :'3) a narozeninově-vánočním balíčkům. 🎁 Tématem mého byla fantastická i nefantastická zvířata (to si sem odkládám jenom pro reference na další roky :D) a sama jsem si pak rozbalila naprosto boží balíček plný asijských Vánoc, včetně menší armády papírových jeřábů, plus čokoládové detašované pracoviště (včetně vzorečku masky z Lushe, wow). A jelikož jednou ze součástí byly i origami papíry, v potu a krvi (nikdy mi to nešlo, a to tu mám dokonce někde i knížku ^^") se mi s názornou ukázkou a instrukcemi povedlo poskládat i jednoho vlastního růžového, yay!

No a v sobotu jsem se vypravila na naše vánoční trhy, které se po třech letech konečně zase mohly konat. A bylo to kouzelné, protože na ně konečně jednou nepršelo, ale mrzlo a i na zemi ještě ležely zbytky sněhu. Charitativní svařák byl opět v nových památečních hrnečcích (i když to vypadá, že letos bohužel asi naposled), korbáčky od bačů jsou vynikající, ze zámeckého balkonu se každou hodinu troubilo, výstava keramiky v oratoři kostela byla provoněná perníčkovými ozdobami, celé náměstí vonělo takovou tou typickou kombinací koření ze svařáku a pražených mandlí z trdelníku a celkově ta atmosféra byla fakt krásně vánoční. :3

Vánoce už prakticky klepou na dveře, ale snad se mi ještě podaří někam vmáčknout Violent Night, kterou bych fakt chtěla vidět. A s čistým svědomím můžu říct, že s letošním adventním časem jsem spokojená jako už dlouho ne, protože mi zatím vyšlo všechno, co jsem si naplánovala, a na to už jsem si pomalu přestávala zvykat. ♡

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas