Oh, for fox sake!

Sice je teď aktuálně venku přes dvacet stupňů, což je docela šílené, ale říjen je prostě říjen! S dýněmi, mihotavým světlem svíček, nezbytnými halloweenskými serepetičkami, voňavým barevným listím ležícím na zemi a kapsami plnými čerstvě vyloupnutých kaštanů. 🧡🤎🖤

Letos je ten říjen zatím takový hrozně milý, už jenom proto, že mi ze srdce konečně spadnul jeden veliký kámen a do posledního halloweenského víkendu už snad nic nezasáhne *klepe na zuby*. A pak? Pak se prostě uvidí. Člověk musí mít i menší krátkodobější cíle.

• Pumpkin is the spice of life a dýňových svíček tedy není nikdy dost. 🎃 Obzvlášť, když už se tu konečně dají sehnat i ve více variantách (rozumějte nejenom předražené Yankee Candle a podobně). Na Instagramu jsem položila dotaz, kolik dýňových svíček je považováno za moc, a nikdo mi na něj zatím neodpověděl - čili, NE, nemám moc dýňových svíček, tak!

• Třetí Monster High reboot je nebezpečný, protože ty dollky jsou TAK CUTE! *A* Draculaura obzvlášť, už jenom tím, jak je konečně drobnější než ostatní a správně thicc ... must resist, díkybohu, že se tu zatím nedají sehnat.

• Nové limitky v DM doslova mizí rychlostí světa a mám takový nekalý pocit, že některé jsou vyprodané ještě předtím, než se vůbec stihnou objevit na eshopu. :'D Já jsem ovšem lovec a mou superschopností je včas je na prodejně vyčenichat, takže zásoba je úspěšně doplněna.

• Úspěšně mi byl nastřelen aktualizovaný podzimní čipešek. A jelikož se jedná o čip spooktoberový, doufám alespoň v nějaké hlasy uvnitř hlavy, kvílení nebo tak. Když říjen, tak pořádně! Zatím mám jenom červenou skvrnu velikosti mexického dolaru, teď už možná i medaile. ^^"

A jak nejvíc spoopy měsíc v roce trávíte vy?

Komentáře

  1. Svíček není nikdy dost!!! Co je to vůbec za otázku! 🤣😎😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Takže ti pak za ně pošlu účet, jo? 🤣

      Vymazat
  2. Já na tu výzdobu nejsem. Za vrchol zkrášlování domova považuju úklid. Ale svíčky chybět opravdu nesmí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas