Monster: The Jeffrey Dahmer Story

Byla jsem fakt hodně zvědavá (na podzim jako dělané, že) ... a ano, ten seriál je hrozný. A než mě někdo začne kamenovat, tak bych ráda uvedla na pravou míru, jak to myslím. Je to fakt dobře natočené, naprosto skvěle zahrané (pro jeho vlastní dobro doufám, že součástí Petersovo smlouvy byla i následná terapie, protože jsem přesvědčená o tom, že ji chlapec bude potřebovat jako sůl a zaslouží si všechny existující ceny, životní výkon ... a jestli tam někomu připadá sexy, tak by tu terapii ve vlastním zájmu měl podstoupit taky), ale člověku je z toho fakt hrozně. A to paradoxně ani tak ne z toho, co se (nejen) v té garsonce číslo 213 dělo (nejsem bůhví jak zapálený fanda true crime, ale někde tu ještě mám knížku o známých kanibalech, včetně fotografií z míst činu, takže ... fun stuff), ale především z toho, jak na to policie srala a takovou dobu s tím nikdo nic nedělal ... z toho je člověku fakt nanic. A taky mám na nějakou dobu dokonale znechucenou whiskey s colou. :'D

Komentáře

  1. Na jednu stranu bych se na to chtěla kouknout, ale na druhou se mi hrozně příčí, jak média z lidí jako Dahmer udělala celebrity, pořád vychází nějaké knížky, dokumenty atd. Myslím, že si vůbec nezaslouží tolik pozornosti, kolik se jim dostává.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je problém asi všech true crime věcí, bohužel.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas