Goodbye, spooktober

Já mám prostě ten říjen fakt hrozně moc ráda, a potřebuji to sem ještě jednou napsat, než se s ním zase budu muset rozloučit. 🍁🍂

"Ty máš ten Halloween fakt ráda, co?"

Pro mě je zkrátka každý říjnový den Halloween (byly roky, kdy jsem přepnula na halloweenský mód už prvního září, ale od toho už jsem upustila ^^") a ano, mám ho strašně ráda.

Mám tak strašně ráda chodit ráno parkem v mlze, ve které se tak dobře dýchá (nezaměňovat za smrdutou inverzi), v té nezaměnitelné vůni mokrého spadaného listí a potkávat veverku prakticky u každého stromu.

Mám tak strašně ráda vůni pečící se dýně, ze které se dá udělat tolik dobrot na sladko i naslano, a dýňového koření v odpolední kávě.

Mám tak strašně ráda ty své letité halloweenské světlíškové řetězy, které vždycky vytáhnu na ten jeden jediný měsíc a o to víc se na ně těším (ty dýně byly dokonce asi první kromě těch vždycky hned vyprodaných z IKEY, které se tu daly sehnat). A nejen ty svítící, ale mám strašně ráda halloweenské serepetičky celkově ... na oknech, na parapetech, na balkoně, všude. I když si každý rok říkám, že tentokrát už NE, že už toho mám dost, vždycky se najde alespoň jeden nový kousek, kterému neodolám.

Mám tak strašně ráda číhání na ty první podzimní vlaštovky (pokud se tedy v některých obchodech nezačnou objevovat už v polovině léta, ehm). A obzvlášť ráda mám hony na halloweenské pochutiny, letos mám konečně Lidl v docházkové vzdálenosti, takže jsem nahnala hned první den. :D

A fakt strašně ráda mám i ten jasně zelený lak na nehty, který tu mám už strašně dlouho a vloni jsem ho náhodou znovu objevila, a který je na říjen naprosto perfektní.

Jelikož se letos ještě kupodivu neobjevily tradiční článkové hejty na Halloween, ráda bych řekla, že to, že už dost let jedu Halloween ve velkém, fakt neznamená, že bych neslavila nebo neuznávala Dušičky. Ale zcela upřímně, snad kterákoliv jiná varianta oslav dne mrtvých je pozitivnější, barevnější a celkově milejší než ta naše depresivní soutěž o nejlepšího pozůstalého.

Tak si ten prodloužený poslední říjnový víkend pořádně užijme.

Komentáře

  1. Inspirující článek! Mám chuť jít dělat dýňovou polévku, jít ven na procházku mezi listí, doma si zapálit svíčku a udělat si horký kakao! 😂🙏🏻

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas