Killing Eve

Proč jsem se k tomu vlastně dostala až teď, když mě to tak sakra baví?! (tímto bych chtěla poděkovat Lile, že mě k tomu tenhle rok konečně dokopala) Bůhví proč jsem to měla tak nějak zaškatulkované prakticky jako fem!Hannibala ... a i když to tak vlastně úplně není, našly by se tam nějaké paralely. Villanelle je přesně takový ten horny and afraid typ, má styl (pořád chci tu růžovou tylovou monstrozitu!), interakce a chemie mezi jednotlivými postavami je *chef's kiss* a i tím britským prostředím je to prostě strašně bezva (ten suchý britský humor je top :'3). Tak jenom doufám, že i následující tři řady si budou držet stejnou laťku. *klepe na zuby*

Komentáře

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas