I love fall most of all

Sice oficiálně začal teprve před pár dny, ale letos o tom skutečně není pochyb. 🍁🍂🌰 Jen by mi tedy tlupy smráďat v parku nemusely kompletně vysbírávat všechny kaštany, těšila jsem se, jak zas budu po ránu tahat plné kapsy, a ono prd, když najdu dva tři, tak je to úspěch. :'D

• Tak dlouho vám Instagram předhazuje božsky kýčovité halloweenské hrnky, až se vám jeden podaří ulovit, a to ještě úplně náhodou. To je tak, když máte před němčinou ještě čas, rozhodnete se jít se podívat do Pepca, kde jste dlouho nebyli, a odejdete s plnou taškou. ^^" Vloni pořízenou velkou keramickou dýni potkala menší nehoda, takže mám novou, a dokonce hezčí, takže všechno zlé je k něčemu dobré. No a černé čajové svíčky, těm taky nešlo odolat, když se blíží říjen, no ne? 🎃

• Co může být lepší než to, že máte na zahradě koťátka, pár mouratých a dvě taková krásně huňatá, šedivé a černé? To, když se k vám konečně odváží, nechají se ňuchňat a ještě u toho vrní. :'3 Ještě jsou v takovém tom fluffy kotěcím stádiu, žádní nohatí puberťáci, a s koťátky je prostě na světě hned o něco líp. ♥

• Velmi zákeřné je, když máte v těsné blízkosti místa, kam chodíte každý týden dvakrát, v létě točenou zmrzlinu a na podzim burčák, hezky regionální, bílý i červený. Obzvlášť, když ho pak táhnete v PETce přes park a schválně ho natáčíte tak, aby byla vidět cedulka a nepřipadali jste si jak bezďák s krabičákem. Oba dva ovšem byly vynikající, o tom žádná, a co, burčák je lék! 🍇🍷

• Must be the season of the covid ... zase to všechny v mém okolí začíná kosit a už mě to fakt neba. :'D Perte mi do žíly druhou posilující dávku, aby můj mozek zase měl na chvíli klid, pls.

• Zjistila jsem, že prakticky kousíček od hranic se nachází fakt kouzelné místo (to jest rašelinové jezírko obklopené vřesovištěm a jeřáby), respektive měla jsem echo o tom, že se tam nachází, ale konečně jsem ho viděla. Sice na horách chcalo tak, že mi čvachtalo v botách, a vřes už byl odkvetlý, ale i tak ta malá blata v tom podzimním nečasu působila tak nějak ještě kouzelněji. :3

Co jsem se tak koukala, tak vloni v říjnu jsem si posteskla, že je až moc slunečný a teplý. Myslím, že letos to asi nehrozí a o nějakém babím létě si můžeme nechat leda zdát. ^^" No nic. Když je chladno, tak to domácí dýňové kafe (syslila jsem si sirup od Ježíška, ehehe) chutná zase o chlup lépe. A z ghoustího hrnečku úplně nejlíp! 👻

Užívejte zbytek toho dnešního svátečního dne.

Komentáře

  1. pořád jsem myslela, že je ještě brzo, ale jak tak čtu, tak už bych taky měla vyrazit za kaštany :)
    protože i tady v široširém okolí to kradou po pytlech a ještě lámou větve, parchánťata >_<

    každopádně i tady se už dělá podzim se vším všudy a blížící se říjen se mi vkrádá do hlavy XD

    btw. kousek od nás teď někdy budou otevírat Pepco, tak se chci poptat - mívají tam dobré věci a co všechno vlastně? :)
    vím, že tu občas popisuješ, co sis odtamtud přinesla, ale nějak si to všechno už nepamatuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam chodím hlavně pro svíčky, dekorace a doplňky (je odtamtud jak ten duch, tak i ta pumpkin spice svíčka vedle :D), ale sem tam i něco na sebe (za super cenu jsem tam sehnala třeba sportovní podprsenky) nebo třeba rámečky. :D Obecně mi přijde, že tady skoro vždycky mají i něco nového, ne aby jenom omílali pořád dokola prakticky to samé, jako třeba KIK. ^^"

      Vymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas