Kawaii dake ja Nai Shikimori-san

Yuu Izumi nemá úplně jednoduchý život - už odmalička se mu smůla doslova lepí na paty a nejrůznější nešťastné náhody a nehody, ať už sebebizarnější, jsou něco, co zkrátka zažívá každý den, ať se snaží sebevíc. Do druhého ročníku střední školy tedy vstupuje s jediným přáním - strávit více času se svou přítelkyní. Není divu, že je dobrosrdečná, sportovně nadaná a roztomilá Shikimori ve škole neuvěřitelně populární. Jak ale Izumi za tu dobu, co jsou spolu, zjistil, jeho rozkošná přítelkyně má i svou překvapivou tajnou tvář - když to vyžadují okolnosti, Shikimori dokáže být neuvěřitelně cool. Není snad nutno dodávat, že těmi okolnostmi je v 99,9% případů právě Izumiho smůla. Můžete se ale vůbec považovat za smolaře, když máte po svém boku po všech stránkách okouzlující přítelkyni, která vás ochrání před čímkoliv, co by se vám odvážilo postavit do cesty?

Tohle je jedno z absolutně nejroztomilejších a nejvíc feel-good anime, jaké jsem kdy viděla. TwT Vizuálně nádherné (ty barevné přechody ve vlasech a očích! *A*) a je mi úplně jedno, že se v něm zase nic až tak zásadního neděje, těšila jsem se na něj každý týden jak babka na důchod. :'3 Někdy zkrátka potřebujete něco, co je prostě jenom milé a máte z toho dobrý pocit, aniž byste u toho museli zapáleně filosoficky diskutovat nebo sáhodlouze přemýšlet o tom, co že se to tam sakra děje. Neříkám, že to tak budou mít všichni (pro někoho to třeba bude šíleně cringe, nesoudím), ale já osobně jsem si to fakt hrozně moc užila. ♥



Komentáře

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas