Pachinko

Co se týče historických seriálů, jsem poměrně hodně vybíravá a zas tak úplně jim neholduji. Pachinko na mě už ale několikrát vykouklo v knižní předloze a když jsem zjistila, že existuje adaptace, řekla jsem si, že za zkoušku nic nedám, protože ta východní tematika mě pořád zajímá. A dobře jsem udělala. Krásně to ukazuje, že na imperialistický pipíčkmismus fakt nebyli experti jenom Evropané, že Japonci se taky dokážou chovat jako namyšlená hovádka a že obraz Japonska jako anime země zaslíbené je ve spoustě aspektů opravdu jenom fikce. Nádherná hudba, nádherná kamera, nádherná výprava, a to včetně takového toho specifického retro feelu ... a naprosto DOKONALÉ úvodní titulky. Tenhle seriál je vážně masterpiece, a fakt se hodně těším na další řadu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas