Březen, do krytu vlezem

Akorát před týdnem jsem po dlouhé době byla v civilizaci, na výborném jídle, pokecu a tak, i počasí vyšlo dokonale, a večer jsem se domů vracela s pocitem, že jsem tak moc strašně ráda naživu, jaký jsem už dlouho neměla ... abych se ve čtvrtek vzbudila do toho, že v Evropě je válka. Pomalu už začínám mít strach mít z něčeho radost nebo dobrý pocit, protože (a v poslední době obzvlášť) je to hned korunováno něčím podobně optimistickým a vystřízlivujícím. :'D

God bless valentýnské akce, které pro dva strávníky vyjdou o poznání výhodněji 🥖🧀👌

Možná jste si mohli všimnout, že mé fotky už konečně nevypadají jako focené kalkulačkou. ^^" Po sedmi letech jsem své chytré vínové véčko, které všude vzbuzovalo nadšení a které v poslední době už jasně začínalo dávat najevo, že se pomalu chystá odejít do věčných lovišť, vyměnila za regulérní smartfoun. A musím uznat, že ta změna k lepšímu je fakt maximální, stejně tak i spokojenost. :3 A taky si konečně můžu pořizovat hezká pastelová pouzdříčka, že jo. :D Asi to bude znít možná trochu smutně a trochu pindózně, ale ten mobil mi fakt docela vrátil chuť do života.

Ach jo, já jsem se fakt jenom chtěla těšit na jaro, radovat se z toho, že už se bude zase dát něco dělat, sázet kytky a tak. Copak těch sraček za ty poslední roky už nebylo dost?

Dělejme si radost. A radujme se z maličkostí. Ono je to potřeba čím dál tím víc.

💙💛

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas