Tamako Market

Celý život Tamako Kitashirakawy se točí především kolem mochi. Aby taky ne, když pochází z rodiny, která mochi vyrábí a prodává v jednom mnoha obchodů, které se v obchodní čtvrti Usagiyama nacházejí. Jednoho dne ovšem Tamako nečekaně narazí na mluvícího ptáka, který se představí jako Dera, údajně pocházející z daleké země a aktuálně hledající nevěstu pro svého prince. Právě kvůli této misi se rozhodne následovat Tamako domů ... a tak trochu si vypěstuje závislost na mochi. Kvůli tomu ale také přibere natolik, že není schopen uletět ani pár metrů, natož pak celou cestu do své vlasti. A tak dočasně zůstává s Tamako a její rodinou a postupně se stává součástí komunity obchodníků, která je v podstatě také jedna velká rodina. Dera ovšem není jediný, kdo hledá lásku. Mochizou Ooji, Tamačin kamarád z dětství, se marně snaží sebrat odvahu k tomu, aby jí řekl, co k ní cítí ... a to, že jeho rodina vlastní konkurenční výrobnu a prodejnu mochi hned naproti a otec Tamako s tím jeho jsou prakticky neustále v sobě, tomu taky moc nepomáhá. Midori Tokiwa, jedna z trojlístku spolužaček, kamarádek z obchodní čtvrti a členek klubu mažoretek, má tak silnou potřebu Tamako chránit a starat se o ni, že začíná přemýšlet o tom, jestli do ní náhodou není zamilovaná. A tichá Shiori Asagiri z badmintonového klubu by taky chtěla zažívat zábavu s kamarádkami, jako děvčata z klubu mažoretek, ale zatím neměla odvahu říct to nahlas.

Co si budeme namlouvat, jak je něco od KyoAni, tak je to ve většině případů barevné a roztomilé až na půdu. A Tamako Market skutečně roztomilé až na půdu je, v dobrém slova smyslu. Po Yuru Camp jsem sice z vize mluvícího ptáka byla trošičku na rozpacích, ale zvykla jsem si a nakonec se na to koukalo fakt hezky. :3 A kromě toho, mochi! *-* Doteď se divím, že jsem u toho nesešrotovala ty tři balení, která si tu syslím od narozenin a Vánoc na jaro, ale udržela jsem se, ha! Úplně se nevyplácí koukat na to s prázdným žaludkem, budete mít hlad. ^^"

Komentáře

  1. To som videla už dávnejšie, nesmierne rozkošné ♥ Až to človeku vráti vieru v lepší svet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yuru Camp mám pořád radši, ale jo, bylo to takový miloučký. :3 A film obzvlášť! ♥

      Vymazat
  2. Páni, toto anime si pamatuji z dávných let, co jsem anime začala sledovat. :D Je to fakt, kyoani to umí pocukrované horem dolem. :D dlouho jsem od nich nic neviděla

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc mi tady nemaluj, napiš komentář a upaluj! 🎀

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knížky s nádechem asijských kultur

Přineste hřebíky, už je tady zas